Descriere YEO:
Pe YEO găsești Imaginarul colectiv al electoratului - de la Adriana Stefanel, în categoria Stiinte Umaniste.
Indiferent de nevoile tale, Imaginarul colectiv al electoratului - Adriana Stefanel din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 42.39 Lei
Caracteristicile produsului Imaginarul colectiv al electoratului -
- Brand: Adriana Stefanel
- Categoria: Stiinte Umaniste
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 09-04-2025 01:50:37
Comandă Imaginarul colectiv al electoratului - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Imaginarul colectiv al electoratului - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Din Cuprins: ◊ Realitatea: un construct social mediat ◊
Imaginarul si reconfigurarea politicii ◊ Functiile imaginarului ◊ Mituri politice fundamentale ◊ Campania electorala in sfera imagologico-mediata ◊ Cine sunt competitorii? Resurse identitare la inceputul campaniei electorale Prezentul volum isi propune sa ofere, printr-o intemeiere teoretica si un model aplicativ, cheia de lectura a imaginarului politic
colectiv asociat deciziei de vot intr-o societate aflata la inceputul vietii sale democratice. Departe de a fi o batalie ideologica sau o confruntare de proiecte economice si sociale, in spatiul imagologico-mediat campania electorala este mai curand conceputa si perceputa ca o lupta "corp la corp" intre candidati care utilizeaza structurile narative ale imaginarului
colectiv pentru a-si transmite mesajul. Astfel, armele, regulile, si, nu in ultimul rand, rezultatul duelului, sunt dependente, intr-o covarsitoare masura, de jocul de interactiune conflictuala dintre doua imagini (construite discursiv), in care primeaza imaginarul impartasit de politicieni si publicul caruia acestia se adreseaza; in acest context, conteaza mai putin optiunile tematice si strategiile de argumentare folosite de actorii politici aflati in competitie. Investirea mitologica devine astfel o necesitate electorala, iar activarea structurilor narative, a imaginarului social, a miturilor fundamentale ("Eroul Salvator", "Varsta de Aur", "Unitatea si Complotul"), dar si inventarea "din mers" a altora noi ("Mitul Tehnocratului", "Sindromul Elena Ceausescu", "Mitul luptei anticomuniste" etc.), devin parti din ce in ce mai importante ale comunicarii electorale. Pentru a convinge, sau, cel putin pentru a seduce electoratul, actorul politic trebuie sa adopte retorica imaginarului, sa apara in imprejurari exceptionale, care sa-l legitimeze ca Erou si care sa-l transforme pe adversarul sau intr-o intruchipare a Raului.
Adriana Stefanel