Imaginarul colectiv al electoratului - Adriana Stefanel

Imaginarul colectiv al electoratului - Adriana Stefanel

Detalii Imaginarul colectiv al electoratului -

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
42.39 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Adriana Stefanel

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Imaginarul colectiv al electoratului - - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Imaginarul colectiv al electoratului - de la Adriana Stefanel, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Imaginarul colectiv al electoratului - Adriana Stefanel din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 42.39 Lei

Caracteristicile produsului Imaginarul colectiv al electoratului -

  • Brand: Adriana Stefanel
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Imaginarul colectiv al electoratului - Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Imaginarul colectiv al electoratului - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Din Cuprins: ◊ Realitatea: un construct social mediat ◊ Imaginarul si reconfigurarea politicii ◊ Functiile imaginarului ◊ Mituri politice fundamentale ◊ Campania electorala in sfera imagologico-mediata ◊ Cine sunt competitorii? Resurse identitare la inceputul campaniei electorale Prezentul volum isi propune sa ofere, printr-o intemeiere teoretica si un model aplicativ, cheia de lectura a imaginarului politic colectiv asociat deciziei de vot intr-o societate aflata la inceputul vietii sale democratice. De­parte de a fi o batalie ideologica sau o confruntare de proiecte economice si sociale, in spatiul imagologico-mediat campania electorala este mai curand conceputa si perceputa ca o lupta "corp la corp" intre candidati care utilizeaza structurile narative ale imaginarului colectiv pentru a-si transmite mesajul. Astfel, armele, regulile, si, nu in ultimul rand, rezultatul duelului, sunt dependente, intr-o covarsitoare masura, de jocul de interactiune conflictuala dintre doua imagini (construite discursiv), in care primeaza imaginarul impartasit de politicieni si publicul caruia acestia se adreseaza; in acest context, conteaza mai putin optiunile tematice si strategiile de argumentare folosite de actorii politici aflati in competitie. Investirea mitologica devine astfel o necesitate electorala, iar activarea structurilor narative, a imaginarului social, a miturilor fundamentale ("Eroul Salvator", "Varsta de Aur", "Unitatea si Complotul"), dar si inventarea "din mers" a altora noi ("Mitul Tehnocratului", "Sindromul Elena Ceausescu", "Mitul luptei anticomuniste" etc.), devin parti din ce in ce mai importante ale comunicarii electorale. Pentru a convinge, sau, cel putin pentru a seduce electoratul, actorul politic trebuie sa adopte retorica imaginarului, sa apara in imprejurari exceptionale, care sa-l legitimeze ca Erou si care sa-l transforme pe adversarul sau intr-o intruchipare a Raului. Adriana Stefanel

Imaginarul colectiv al electoratului - Adriana Stefanel - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Adriana Stefanel