Imbinarea metodelor moderne cu cele traditionale in invatamantul primar CUPRINS ARGUMENT CAPITOLUL 1-EVALUAREA-COMPONENTA A PROCESULUI DE INVATAMANT 1.1.
Strategii de evaluare in conditiile invatamantului simultan CAPITOLUL 3 -CERCETARE APLICATIVA PRIVIND Imbinarea metodelor traditionale CU cele ALTERNATIVE 3.1 Obiectivele cercetarii si ipoteya de lucru 3.2 Metodologia cercetarii 3.3 Imbinarea metodelor traditionale si alternative de evaluare in cadrul evaluarii initiale, formative, sumative BIBLIOGRAFIE.
Metode alternative de evaluare 2.4.
Metode traditionale de evaluare 2.3.
Precizari terminologice 2.2.
Tipuri de rezultate scolare supuse evaluarii CAPITOLUL 2 - METODE traditionale SI ALTERNATIVE DE EVALUARE A REZULTATELOR SCOLARE 2.1.
Formele evaluarii: initiala, formativa, sumativa 1.4.
Functiile si operatiile evaluarii 1.3.
Conceptul de evaluare didactica 1.2.
Imbinarea metodelor moderne cu cele traditionale in invatamantul primar CUPRINS ARGUMENT CAPITOLUL 1-EVALUAREA-COMPONENTA A PROCESULUI DE INVATAMANT 1.1