Imperial Cults. Religion and Empire in Early China and Rome, Hardback/***

Imperial Cults. Religion and Empire in Early China and Rome, Hardback/***

Detalii Imperial Cults. Religion and Empire

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
598.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press Inc

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Imperial Cults. Religion and Empire - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Imperial Cults. Religion and Empire de la Oxford University Press Inc, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Imperial Cults. Religion and Empire in Early China and Rome, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 598.99 Lei

Caracteristicile produsului Imperial Cults. Religion and Empire

  • Brand: Oxford University Press Inc
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 10-12-2024 01:49:42

Comandă Imperial Cults. Religion and Empire Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Imperial Cults. Religion and Empire de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Imperial Cults looks at the role of religious institutions in shaping imperial authority in Ancient China and Rome. By examining the changes made by rulers of each state, Emperor Wu of Han and Octavian Augustus, in Rome, it demonstrates that both rulers reshaped their respective religious institutions in order to consolidate both religious and political authority. Publisher: Oxford University Press Inc Author(s): Rebecca (Assistant Professor of History, Assistant Professor of History, Hong Kong Baptist University) Robinson Number of pages: 208 Publication date: 2023 Dimensions: 161 x 244 x 21 Cover type: Hardback

Imperial Cults. Religion and Empire in Early China and Rome, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press Inc