cum se poate da unei carti un titlu asa prost?Mai ales pentru o carte dedicata managerilor de firme.
A doua lui carte, cu titlul Ce poate avea in comun prostitutia din Cuba cu afacerile tale? , este la fel de populara..
Prima lui carte, cu titlul Suntem in aceeasi barca , intr-un an si jumatate, a devenit bestseller.
In cei 19 ani, 25000 de oameni au fost prezenti la conferintele lui, cetatenii a paisprezece natiuni, de la Londra pana la Moscova.
Umorul sau caracteristic, stilul sau uimitor de expresiv, exemplele sale stralucitoare, transforma conferintele lui in experiente placute.
Cateva titluri de capitole: &bull
Fii si tu un chinez batran, nu cainele lui Pavlov! &bull
Tu existi pentru firma ta sau firma ta exista pentru Tine?? &bull
Invata de la Abramovics, patronul FC Chelsea! &bull
Ce trebuie sa scrii in anuntul de angajare? &bull
Cum poti sa impiedici ca angajatii tai sa traga chiulul? &bull
Tragedie in invatamantul maghiar &bull
Membru al familiei in firma - E bine sau rau? &bull
Sa nu fii victima fabricilor de medicamente! Piroska Gyula este unul dintre cei mai populari conferentiari de afaceri din Ungaria.
Sunt descrieri scurte, cursive, distractive si, totusi, redau ganduri adanci.
Aceasta carte contine o cantitate de un an din Ganduri.
Gandurile de sfarsit de saptamana ale lui Piroska Gyula, care sunt citite de sute de mii de oameni in weekend, sunt, pe buna dreptate, populare. cum se poate da unei carti un titlu asa prost?Mai ales pentru o carte dedicata managerilor de firme