In cautarea glontului de Argint.
In principiu, ar fi vorba de un moment de campanie care ar duce la scoaterea din joc a unui adversar, in general prin intermediul unei dezvaluiri devastatoare care ar determina dislocarea unui numar important de voturi, suficiente pentru pierderea alegerilor..
In marketingul electoral, glontul de argint este un soi de combinatie intre cele doua proiectile pomenite anterior.
Destul de rapid, aceasta teorie a fost infirmata, dar chiar si in zilele noastre exista o perceptie supradimensionata a influentei media asupra individului.
La fel cu toti ceilalti consumatori expusi aceluiasi mesaj.
In sine, aceasta se refera la ideea ca mesajul porneste din media ca dintr-un pistol si se infige ca un glont in capul consumatorului care-l accepta pasiv.
In anii \'20, nevoia de a incadra si de a explica impactul tot mai pronuntat al media asupra publicului a dat nastere teoriei "glontului magic".
A mai fost denumita si teoria "injectiei hipodermice" sau a "curelei de transmisie".
Mai era si argintul - varful de sageata sau pumnalul in vremuri mai vechi, glontul dupa aparitia armelor de foc.
Efectul acestui proiectil era instantaneu, puternicul oponent fiind transformat in cenusa.
Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui arsenal limitat de instrumente - apa sfintita, lemnul crucii, crucea in sine, usturoiul, uneori lumina soarelui.
In cautarea glontului de Argint