In competitie cu norocul | Clayton M. Christensen, Davis S. Duncan, Karen Dillon, Taddy Hall

In competitie cu norocul | Clayton M. Christensen, Davis S. Duncan, Karen Dillon, Taddy Hall

Detalii In competitie cu norocul |

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
10 Lei
Categorie (vânzător)
Carte
Marca
Publica

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

In competitie cu norocul | - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești In competitie cu norocul | de la Publica, în categoria Carte.

Indiferent de nevoile tale, In competitie cu norocul | Clayton M. Christensen, Davis S. Duncan, Karen Dillon, Taddy Hall din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului In competitie cu norocul |

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 10 Lei

Caracteristicile produsului In competitie cu norocul |

  • Brand: Publica
  • Categoria: Carte
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 22-10-2024 13:21:08

Comandă In competitie cu norocul | Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda In competitie cu norocul | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului. Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica. Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix. Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate. Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy. O recomand cu caldura.

In competitie cu norocul | Clayton M. Christensen, Davis S. Duncan, Karen Dillon, Taddy Hall - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Publica