Cumpara de la bookzone.ro

In competitie cu norocul - Publica


In competitie cu norocul
44.1 Lei

Disponibil

(05-10-2024)
Cumpara de la bookzone.ro

Produs vandut de bookzone.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara in competitie cu publica de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru in competitie cu publica

Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. — Steven van Groningen, Presedinte & CEO Raiffeisen Bank Aparitia editiei in limba romana a cartii In competitie cu norocul este sustinuta de Raiffeisen Bank.
Inovatie care sa ajute Romania si pe romani sa isi atinga potentialul maxim.
Sper ca ea se va dovedi o contributie importanta pentru acest domeniu in Romania si ca va oferi metoda si structura potentialului imens de talent si creativitate care deja exista aici.
Este o carte care merita citita de oricine este interesat de supravietuirea pe termen lung a afacerii sale.
Mi-a largit orizonturile si m-a facut sa ma gandesc la inovatia din propria companie.
Aceasta carte m-a invatat foarte multe despre cum poti privi inovatia. — Salman Khan, fondator si CEO al Khan Academy, autorul cartii O singura scoala pentru toata lumea.
O recomand cu caldura.
Pentru ca este interesanta si foarte bine scrisa, m-a facut sa ma gandesc serios la modul in care se dezvolta Khan Academy.
Aceasta carte are potentialul sa schimbe modul in care privim inovatia. — Reed Hastings, cofondator si CEO Netflix Pentru ca il admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerabdator sa citesc In competitie cu norocul, iar asteptarile nu mi-au fost inselate.
Aceasta carte despre inovatie, scrisa de Clayton Christensen, este o lectura obligatorie la Netflix.
Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.
Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului.
Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa angajeze un produs sau un serviciu.
Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor.
In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.
Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse