Descriere YEO:
Pe YEO găsești In fata timpului | Didi-Huberman-Georges de la Tact, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, In fata timpului | Didi-Huberman-Georges din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului In fata timpului | Didi-Huberman-Georges
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 42 Lei
Caracteristicile produsului In fata timpului | Didi-Huberman-Georges
- Brand: Tact
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă In fata timpului | Didi-Huberman-Georges Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda In fata timpului | Didi-Huberman-Georges de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
„In anul 2000, adica la o distanta de zece ani de la aparitia volumului intitulat Devant l’image, devenit intre timp referinta inconturnabila in domeniul studiilor vizuale,
Georges Didi‑
Huberman publica in aceeasi colectie „Critique” a editurii pariziene Minuit un fel de continuare, pe care o numeste simplu, dar incitant, Devant le temps. Duce astfel mai departe discutia despre supradeterminarea imaginilor si metoda istoriei artei, interogand de asta data modelul istoriografic adoptat de aceasta, pertinenta, rezistenta, fisurile si alternativele lui. Punand problema
timpului vizual, el deschide o reflectie de anvergura despre contributia imaginilor la cunoasterea istoriei. A fi in
fata timpului inseamna sa intelegem ca imaginea nu se subordoneaza unei traiectorii istorice prestabilite, ca nu putem studia inscrierea imaginii in timp fara sa examinam si miscarea inversa, adica inscrierea
timpului in imagine. Dar daca imaginea „rupe” timpul, dupa cum arata
Didi‑
Huberman in fiecare dintre studiile cuprinse in acest volum, atunci ce fel de practica devine istoria artei? Daca imaginea ia istoria „in raspar”, adica o supune unei logici a anacronismului, dupa cum reiese din reflectiile pe care
Didi‑
Huberman le formuleaza aici citind atent si citand riguros autori precum Aby Warburg, Walter Benjamin sau Carl Einstein, atunci cum ne putem orienta in cultura vizuala, cum privim imaginile, cum vorbim si scriem despre ele, cum construim un discurs interpretativ adaptat la complexitatea lor fundamentala?” ( din postfata Laurei Marin)