Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia Emocional HBR (Influence and Persuasion Spanish Edition) - Harvard Business Review

Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia Emocional HBR (Influence and Persuasion Spanish Edition) - Harvard Business Review

Detalii Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
49.35 Lei 61.69 Lei
Categorie (vânzător)
Business & Economics
Marca
Harvard Business Review

Produs actualizat în urmă cu 8 zile
Descriere YEO:

Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia de la Harvard Business Review, în categoria Business & Economics.

Indiferent de nevoile tale, Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia Emocional HBR (Influence and Persuasion Spanish Edition) - Harvard Business Review din categoria Business & Economics îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 49.35 Lei

Caracteristicile produsului Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia

  • Brand: Harvard Business Review
  • Categoria: Business & Economics
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 15-12-2024 01:42:32

Comandă Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Para cambiar la mente es importante transformar los corazones. Las ltimas investigaciones demuestran que apelar a las emociones puede fortalecer y afianzar tu autoridad como l der. Escrito por reputados especialistas de la Harvard Business Review en temas de inteligencia emocional en el entorno profesional, el libro ofrece estrategias generales para desarrollar la capacidad de influencia, as como peque as t cticas para persuadir a los dem s. Changing hearts is an important part of changing minds. Research shows that appealing to human emotion can help you make your case and build your authority as a leader. This book highlights that research and shows you how to act on it, presenting both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics you can use to convince others every day.

Influencia Y Persuasi�n. Serie Inteligencia Emocional HBR (Influence and Persuasion Spanish Edition) - Harvard Business Review - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review