Descriere YEO:
Pe YEO găsești INFORMATICA, Manual pentru clasa a de la L&S Info-Mat, în categoria Informatica Clasa 9.
Indiferent de nevoile tale, INFORMATICA, Manual pentru clasa a IX-a Intensiv sau clasa a X-a Real (Var. C++) - Sorin Tudor din categoria Informatica Clasa 9 îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 31.5 Lei
Caracteristicile produsului INFORMATICA, Manual pentru clasa a
- Brand: L&S Info-Mat
- Categoria: Informatica Clasa 9
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă INFORMATICA, Manual pentru clasa a Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda INFORMATICA, Manual pentru clasa a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Manualul scolar se adreseaza elevilor de liceu care studiaza informatica profiul real-intensiv si este avizat MEC cu ordinul nr. 4188 02.07.2004. Manualul poate fi folosit si de elevii clasei a X-a profilul real VARIANTA C Clasa a IX-aFiliera teoretica profil real Specializarile Matematica-Informatica
Intensiv InformaticaFiliera vocationala profil militar Specializarile Matematica-Informatica
Intensiv Informatica Clasa a X-aFiliera teoretica profil real Specializarile Matematica-Informatica Stiinte ale naturiiFiliera vocationala profil militar Specializarea Matematica-Informatica CUPRINSCapitolul 1 Algoritmi .................... 71.1. Notiuni generale ..................... 71.2. Enuntul unei probleme date de intrare si date de iesire etapele rezolvrii unei probleme .. 91.3 Nnotiunea de algoritm caracteristici ................. 111.4. Obiectele cu care lucreaz algoritmii si operatii permise ....... 121.4.1. Date ... 121.4.2. Variabile ......................... 131.4.3. Expresii .......................... 151.5. Operatiile pe care le efectueaz un algoritm ........................... 181.5.1. Operatii de intrare iesire ....................... 181.5.2. Atribuiri........................... 191.5.3. Operatii de decizie ....... 25Probleme propuse ....................... 28Rezolvri ........... 33Capitolul 2 Principiile programrii structurate ........ 342.1. Introducere 342.2. Structuri de baz descrierea acestora in pseudocod ............. 362.2.1. Structura liniar ............. 362.2.2. Structura alternativ ...... 392.2.3. Structura repetitiv ........ 422.2.3.1. Structura Cat timp executa While Do ............... 422.2.3.2. Structura Pentru...executa ....... 452.2.3.3. Structura Repet ... pan cand ....................... 482.2.3.4. Structura Repet ... cat timp . 492.3. Aplica ii ..... 502.4. Scheme logice facultativ ... 55Probleme propuse ....................... 57Rezolvri ........... 64Capitolul 3. Elemente de baz ale limbajului C .......................... 653.1. Despre limbajul C ........... 653.2. Structura programelor C . 663.3. Descrierea sintaxei cu ajutorul diagramelor de sintax ........... 673.4. Vocabularul limbajului .......... 693.5. Citiri scrieri .......................... 703.6. Tipuri de date tipuri standard ....................... 733.6.1. Tipuri intregi .................. 743.6.2. Tipuri reale .................... 753.7. Constante . 763.8. Expresii ..... 783.8.1 Generalit i ..................... 783.8.2 Operatori C ................ 803.8.2.1. Operatori aritmetici ........................... 80 43.8.2.2. Operatori relationali .......................... 833.8.2.3. Operatori de egalitate ..................... 833.8.2.4. Operatori de incrementare si decrenentare .............. 843.8.2.5. Operatori de logici ........................... 853.8.2.6. Operatori de logici pe biti .............. 863.8.2.7. Operatori de atribuire ...................... 873.8.2.8. Operatorul virgula ...................... 893.8.2.9. Operatorul conditional ...................... 903.8.2.10. Operatori sizeof .. 903.8.2.11. Operatori de conversie explicita ... 91Probleme propuse ....................... 91Rezolvri ........... 97Capitolul 4. Instruc iunile limbajului C ............... 984.1. Instructiunea expresie ...... 984.2. Instruc iunea IF .................... 994.3. Instruc iunea compus ....... 1014.4. Instruc iunea SWITCH ....... 1024.5. Instruc iunea WHILE .......... 1034.6. Instruc iunea DO WHILE... 1044.7. Instruc iunea FOR .............. 1054.8. Ce trebuie s tim
pentru a utiliza o functie .................... 1094.9. Func ii matematice .......... 1094.10. Generarea numerelor aleatoare .................. 1114.11. Rularea unei secvente un interval de timp determinat ....... 112Probleme propuse ..................... 113Rezolvri ......... 121Capitolul 5. Tablouri ................ 1225.1. Tabloul in interpretare matematic .......... 1225.2. Tablouri in C ............. 1235.3. Algoritmi fundamentali care lucreaz cu vectori ................. 1255.3.1. Maxim minim .......................... 1255.3.2. Elemente distincte ................... 1265