Cumpara de la grupdzc.ro

INFORMATICA, Manual pentru clasa a XI-a. Profilul real, neintensiv. Pascal si C++ - Sorin Tudor - L&S Info-Mat


INFORMATICA, Manual pentru clasa a XI-a. Profilul real, neintensiv. Pascal si C++ - Sorin Tudor
33.3 Lei

Disponibil

(20-11-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara informatica manual pentru l&s info-mat de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru informatica manual pentru l&s info-mat

Materialul este aprobat prin Ordinul MEdC nr.
Inregistrari imbricate.... 2. 3. 118 4. hellip ...
Tipul struct... 1. 3. 118 4. hellip .
Structuri neomogene in C hellip . 3. 116 4.
Inregistrare cu variante... 5. 2. 115 4.
Vectori de inregistrari... 4. 2. 115 4.
Inregistrari imbricate... 3. 2. 114 4.
Accesul simplificat la campuri... 2. 2. 112 4. hellip ...
Tipul Record... 1. 2. 112 4.
Structuri neomogene in Pascal hellip .. 2. 112 4.
Notiuni introductive.. 1.
Structuri de date neomogene hellip hellip hellip hellip hellip 112 4. 109 Probleme propuse hellip hellip hellip 110 Capitolul 4.
O modalitate de conversie de la sir la alt tip... 12. 3. 109 3.
Operatia de scriere... 2. 11. 3. 108 3.
Operatia de citire... 1. 11. 3. 108 3.
Citirea si scrierea sirurilor de caractere din si in fisiere text... 11. 3. 104 3.
Conversia sirurilor in valori numerice si invers... 10. 3. 101 3.
Alte functii utile in prelucrarea sirurilor... 9. 3. 99 3.
Subsiruri... 8. 3. 97 3.
Compararea sirurilor... 7. 3. 95 3.
Cautarea unui caracter intr-un sir... 6. 3. 94 3.
Copierea si concatenarea sirurilor de caractere... 5. 3. 93 3.
Lungimea unui sir de caractere... 4. 3. 92 3.
Tipul char ... 3. 3. 89 3.
Citirea si scrierea sirurilor de caractere... 2. 3. 89 3.
Generalitati hellip hellip hellip ... 1. 3. 89 3.
Siruri de caractere in C hellip hellip hellip hellip . 3. 88 3.
Citirea si scrierea datelor de tip String din si in fisiere text... 7. 2. 84 3.
Conversii de la siruri la valori numerice si invers... 6. 2. 80 3.
Subsiruri... 5. 2. 79 3.
Lungimea sirurilor de caractere... 4. 2. 77 3.
Compararea sirurilor... 3. 2. 76 4 Cuprins 3.
Concatenarea sirurilor... 2. 2. 74 3.
Notiuni introductive... 1. 2. 74 3.
Siruri de caractere in Pascal hellip hellip hellip . 2. 73 3.
Generalitati hellip hellip hellip hellip . 1.
Siruri de caractere hellip hellip hellip hellip hellip 73 3. 72 Capitolul 3. hellip hellip hellip hellip .. hellip . 62 Raspunsuri... 55 Probleme propuse hellip hellip hellip ..
Aplicatii care folosesc subprograme... 4. 53 2.
Definirea si declararea unui subprogram... 5. 3. 49 2.
Transmiterea parametrilor... 4. 3. 46 2.
Declararea variabilelor... 3. 3. 44 2.
Structura unei functii... 2. 3. 42 2.
Exemple de utilizare a functiilor... 1. 3. 42 2.
Subprograme in C ... 3. 39 2.
Unitati de program... 8. 2. 38 2.
Greseli frecvente... 7. 2. 36 2.
Variabile locale si globale... 6. 2. 35 2.
Transmiterea parametrilor prin referinta... 6. 5. 2. 33 2.
Transmiterea parametrilor prin valoare... 5. 5. 2. 33 2.
Cum memoreaza subprogramele parametrii trimisi ... 4. 5. 2. 31 2.
Transmiterea parametrilor la apel... 3. 5. 2. 31 2.
Apelul procedurilor... 2. 5. 2. 30 2.
Apelul functiilor... 1. 5. 2. 30 2.
Apelul subprogramelor... 5. 2. 27 2.
Definirea si declararea unui subprogram... 4. 2. 26 2.
Structura subprogramelor de tip procedura... 2. 3. 2. 25 2.
Structura subprogramelor de tip functie... 1. 3. 2. 25 2.
Structura unui subprogram... 3. 2. 24 2.
Un exemplu de utilizare a procedurilor... 2. 2. 22 2.
Un exemplu de utilizare a functiilor... 1. 2. 22 2.
Subprograme in Pascal... 2. 20 2.
Notiunea de subprogram hellip hellip hellip hellip . 1.
Subprograme hellip 20 2. 19 Capitolul 2. 16 Raspunsurile la testele grila hellip hellip hellip hellip hellip .. 10 Probleme propuse hellip hellip hellip ..
Aplicatii cu tablouri bidimensionale.. 3. 8 1.
Cum citim si cum afisam un tablou bidimensional hellip hellip hellip hellip hellip ... 2. 7 1.
Notiunea de tablou hellip .. 1.
Tablouri hellip hellip hellip hellip 7 1.
Cuprins Capitolul 1.
Rodica Pintea.
Codul ASCII La acest Manual a colaborat d-na prof.
Aplicatii practice ale grafurilor Anexa 3.
Memento Anexa 2.
Grafuri Anexa 1.
Metoda Backtracking Capitolul 9.
Metoda Divide et Impera Capitolul 8.
Introducere in recursivitate Capitolul 7.
Structuri de date Capitolul 6.
Structuri de date neomogene Capitolul 5.
Siruri de caractere Capitolul 4.
Subprograme Capitolul 3.
Tablouri Capitolul 2.
Manualul scolar este structurat in noua capitole Capitolul 1. 2006 si trateaza materia in ambele limbaje simultan - Pascal si C . 06. 4446 din 19.
Materialul este aprobat prin Ordinul MEdC nr


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse