INFORMATICA, Manual pentru clasa a XI-a. Profilul real, neintensiv. Pascal si C++ - Sorin Tudor

INFORMATICA, Manual pentru clasa a XI-a. Profilul real, neintensiv. Pascal si C++ - Sorin Tudor

Detalii INFORMATICA, Manual pentru clasa a

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
33.3 Lei
Categorie (vânzător)
Informatica Clasa 11
Marca
L&S Info-Mat

Produs actualizat în urmă cu 4 ore
Descriere YEO:

INFORMATICA, Manual pentru clasa a - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești INFORMATICA, Manual pentru clasa a de la L&S Info-Mat, în categoria Informatica Clasa 11.

Indiferent de nevoile tale, INFORMATICA, Manual pentru clasa a XI-a. Profilul real, neintensiv. Pascal si C++ - Sorin Tudor din categoria Informatica Clasa 11 îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 33.3 Lei

Caracteristicile produsului INFORMATICA, Manual pentru clasa a

  • Brand: L&S Info-Mat
  • Categoria: Informatica Clasa 11
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă INFORMATICA, Manual pentru clasa a Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda INFORMATICA, Manual pentru clasa a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Materialul este aprobat prin Ordinul MEdC nr. 4446 din 19. 06. 2006 si trateaza materia in ambele limbaje simultan - Pascal si C . Manualul scolar este structurat in noua capitole Capitolul 1. Tablouri Capitolul 2. Subprograme Capitolul 3. Siruri de caractere Capitolul 4. Structuri de date neomogene Capitolul 5. Structuri de date Capitolul 6. Introducere in recursivitate Capitolul 7. Metoda Divide et Impera Capitolul 8. Metoda Backtracking Capitolul 9. Grafuri Anexa 1. Memento Anexa 2. Aplicatii practice ale grafurilor Anexa 3. Codul ASCII La acest manual a colaborat d-na prof. Rodica Pintea. Cuprins Capitolul 1. Tablouri hellip hellip hellip hellip 7 1. 1. Notiunea de tablou hellip .. 7 1. 2. Cum citim si cum afisam un tablou bidimensional hellip hellip hellip hellip hellip ... 8 1. 3. Aplicatii cu tablouri bidimensionale.. 10 Probleme propuse hellip hellip hellip .. 16 Raspunsurile la testele grila hellip hellip hellip hellip hellip .. 19 Capitolul 2. Subprograme hellip 20 2. 1. Notiunea de subprogram hellip hellip hellip hellip . 20 2. 2. Subprograme in Pascal... 22 2. 2. 1. Un exemplu de utilizare a functiilor... 22 2. 2. 2. Un exemplu de utilizare a procedurilor... 24 2. 2. 3. Structura unui subprogram... 25 2. 2. 3. 1. Structura subprogramelor de tip functie... 25 2. 2. 3. 2. Structura subprogramelor de tip procedura... 26 2. 2. 4. Definirea si declararea unui subprogram... 27 2. 2. 5. Apelul subprogramelor... 30 2. 2. 5. 1. Apelul functiilor... 30 2. 2. 5. 2. Apelul procedurilor... 31 2. 2. 5. 3. Transmiterea parametrilor la apel... 31 2. 2. 5. 4. Cum memoreaza subprogramele parametrii trimisi ... 33 2. 2. 5. 5. Transmiterea parametrilor prin valoare... 33 2. 2. 5. 6. Transmiterea parametrilor prin referinta... 35 2. 2. 6. Variabile locale si globale... 36 2. 2. 7. Greseli frecvente... 38 2. 2. 8. Unitati de program... 39 2. 3. Subprograme in C ... 42 2. 3. 1. Exemple de utilizare a functiilor... 42 2. 3. 2. Structura unei functii... 44 2. 3. 3. Declararea variabilelor... 46 2. 3. 4. Transmiterea parametrilor... 49 2. 3. 5. Definirea si declararea unui subprogram... 53 2. 4. Aplicatii care folosesc subprograme... 55 Probleme propuse hellip hellip hellip .. 62 Raspunsuri... hellip . hellip hellip hellip hellip .. 72 Capitolul 3. Siruri de caractere hellip hellip hellip hellip hellip 73 3. 1. Generalitati hellip hellip hellip hellip . 73 3. 2. Siruri de caractere in Pascal hellip hellip hellip . 74 3. 2. 1. Notiuni introductive... 74 3. 2. 2. Concatenarea sirurilor... 76 4 Cuprins 3. 2. 3. Compararea sirurilor... 77 3. 2. 4. Lungimea sirurilor de caractere... 79 3. 2. 5. Subsiruri... 80 3. 2. 6. Conversii de la siruri la valori numerice si invers... 84 3. 2. 7. Citirea si scrierea datelor de tip String din si in fisiere text... 88 3. 3. Siruri de caractere in C hellip hellip hellip hellip . 89 3. 3. 1. Generalitati hellip hellip hellip ... 89 3. 3. 2. Citirea si scrierea sirurilor de caractere... 89 3. 3. 3. Tipul char ... 92 3. 3. 4. Lungimea unui sir de caractere... 93 3. 3. 5. Copierea si concatenarea sirurilor de caractere... 94 3. 3. 6. Cautarea unui caracter intr-un sir... 95 3. 3. 7. Compararea sirurilor... 97 3. 3. 8. Subsiruri... 99 3. 3. 9. Alte functii utile in prelucrarea sirurilor... 101 3. 3. 10. Conversia sirurilor in valori numerice si invers... 104 3. 3. 11. Citirea si scrierea sirurilor de caractere din si in fisiere text... 108 3. 3. 11. 1. Operatia de citire... 108 3. 3. 11. 2. Operatia de scriere... 109 3. 3. 12. O modalitate de conversie de la sir la alt tip... 109 Probleme propuse hellip hellip hellip 110 Capitolul 4. Structuri de date neomogene hellip hellip hellip hellip hellip 112 4. 1. Notiuni introductive.. 112 4. 2. Structuri neomogene in Pascal hellip .. 112 4. 2. 1. Tipul Record... hellip ... 112 4. 2. 2. Accesul simplificat la campuri... 114 4. 2. 3. Inregistrari imbricate... 115 4. 2. 4. Vectori de inregistrari... 115 4. 2. 5. Inregistrare cu variante... 116 4. 3. Structuri neomogene in C hellip . hellip . 118 4. 3. 1. Tipul struct... hellip ... 118 4. 3. 2. Inregistrari imbricate...

INFORMATICA, Manual pentru clasa a XI-a. Profilul real, neintensiv. Pascal si C++ - Sorin Tudor - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca L&S Info-Mat