&bdquo
Lucrarea propune o abordare modernă care urmărește dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor de gimnaziu în conformitate cu cerințele impuse de profesiile viitorului.
Silviu Titus Candale Colegiul Național Liviu Rebreanu Bistrița Creatorul platformei e-learning www.pbinfo.ro.
Parcurgându-l va descoperi satisfacția de a învăța într-o manieră atractivă atât lucruri utile imediat de exemplu realizarea unor proiecte/materiale pentru alte discipline școlare cât și deprinderea unor abilități practice și teoretice care îl vor însoți mai departe în viață ajutându-l să devină un adult bine integrat într-o societate în care calculatorul și tehnologiile conexe se întâlnesc la fiecare pas.&rdquo
Prof.
Răzvan Bologa Departamentul de Informatică și Cibernetică Economică Academia de Studii Economice din București &bdquo
Cititorul are în față un material bine realizat interesant dar mai ales util și corect din punct de vedere științific. dr. univ.
Cartea este o alegere excelentă pentru cei care doresc o educație modernă compatibilă cu noile standarde educaționale ale Uniunii Europene.&rdquo
Prof. În partea a doua cititorii pot găsi noțiuni de programare în limbajul C++ precum și tehnici de programare a roboților virtuali. În primele capitole se găsesc o serie de elemente avansate de tehnologia informației și a comunicațiilor care ajută la dezvoltarea creativității digitale a elevilor. &bdquo
Lucrarea propune o abordare modernă care urmărește dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor de gimnaziu în conformitate cu cerințele impuse de profesiile viitorului