Informatica si TIC clasa a VII-a &bull
Editoare de texte si Aplicații colaborative &bull
Aplicatia Camtasia Studio &bull
Limbajul de programare C++ &bull
Robori Lego Mindstorms Education EV3 Autori: Nusa Dumitriu-Lupan, Carmen Minca, Daniela Bejan, Alina-Gabriela Boca, Maria Nita, Adrian Nita, Diana Ghinea, Corina Elena Vint Lucrarea propune o abordare moderna care urmareste dezvoltarea competentelor digitale ale elevilor de gimnaziu, in conformitate cu cerintele impuse de profesiile viitorului.
Silviu Titus Candale Colegiul National Liviu Rebreanu, Bistrita Creatorul platformei e-learning www.pbinfo.ro. - Prof.
Parcurgandu-l va descoperi satisfactia de a invata intr-o maniera atractiva atat lucruri utile imediat, de exemplu realizarea unor proiecte/materiale pentru alte discipline scolare, cat si deprinderea unor abilitati practice si teoretice care il vor insoti mai departe in viata, ajutandu-l sa devina un adult bine integrat intr-o societate in care calculatorul si tehnologiile conexe se intalnesc la fiecare pas.
Razvan Bologa Departamentul de Informatica si Cibernetica Economica Academia de Studii Economice din Bucuresti Cititorul are in fata un material bine realizat, interesant, dar mai ales util si corect din punct de vedere stiintific. dr. univ. - Prof.
Cartea este o alegere excelenta pentru cei care doresc o educatie moderna, compatibila cu noile standarde educationale ale Uniunii Europene.
In partea a doua cititorii pot gasi notiuni de programare in limbajul C++, precum si tehnici de programare a robotilor virtuali.
In primele capitole se gasesc o serie de elemente avansate de tehnologia informatiei si a comunicatiilor care ajuta la dezvoltarea creativitatii digitale a elevilor.
Informatica si TIC clasa a VII-a &bull
Editoare de texte si Aplicații colaborative &bull
Aplicatia Camtasia Studio &bull
Limbajul de programare C++ &bull
Robori Lego Mindstorms Education EV3 Autori: Nusa Dumitriu-Lupan, Carmen Minca, Daniela Bejan, Alina-Gabriela Boca, Maria Nita, Adrian Nita, Diana Ghinea, Corina Elena Vint Lucrarea propune o abordare moderna care urmareste dezvoltarea competentelor digitale ale elevilor de gimnaziu, in conformitate cu cerintele impuse de profesiile viitorului