Descriere YEO:
Pe YEO găsești Inovatie in advertising - Jim de la Jim Aitchinson, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Inovatie in advertising - Jim Aitchison din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 54 Lei
Caracteristicile produsului Inovatie in advertising - Jim
- Brand: Jim Aitchinson
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 17-12-2024 01:52:33
Comandă Inovatie in advertising - Jim Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Inovatie in advertising - Jim de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Inovatie in
advertising. Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit.
Inovatie in
advertising expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii. Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim
Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau Australia. O lucrare absolut formidabila! In zilele noastre, tinerii copywriteri si art directori beneficiaza de foarte putine cursuri de perfectionare dupa ce se angajeaza la o agentie, iar cartile de acest gen ne fac o adevarata favoare tuturor celor din bransa. - Adrian Holmes, Chief Creative Officer, Lowe & Partners Worldwide Jim
Aitchison, de origine australiana, a indeplinit in trecut functia de creative director in cadrul legendarelor agentii de
advertising The Ball Partnership si Batey Ads. A castigat sute de premii (multe dintre ele pentru reclamele realizate in limba chineza), si a participat, ca membru al juriului, la unele dintre cele mai cunoscute festivaluri de specialitate din lume. Dupa o cariera de 20 de ani in advertising, Jim
Aitchison este acum scriitor. Cele trei lucrari de specialitate publicate in seria Cutting Edge , al carei autor este, au devenit lucrari de referinta In domeniul advertisingului si best-seller-uri internationale.