Structurat în jurul a patru nuclee ideatice cu reverberaţii practice – (1) educaţia secundară, (2) curriculumul integrat, (3) transferul rezultatelor cercetărilor din domeniul psihologiei cognitive şi al neuroştiinţelor în educaţie, (4) identificarea unor modalităţi coerente de dezvoltare a curriculumului integrat centrat în mod explicit pe formarea capacităţilor cognitive ale elevilor –, volumul propune o abordare interdisciplinară, situată între preocupările legate de ştiinţele educaţiei şi.
Structurat în jurul a patru nuclee ideatice cu reverberaţii practice – (1) educaţia secundară, (2) curriculumul integrat, (3) transferul rezultatelor cercetărilor din domeniul psihologiei cognitive şi al neuroştiinţelor în educaţie, (4) identificarea unor modalităţi coerente de dezvoltare a curriculumului integrat centrat în mod explicit pe formarea capacităţilor cognitive ale elevilor –, volumul propune o abordare interdisciplinară, situată între preocupările legate de ştiinţele educaţiei şi