Cum ar fi oare sa se gaseasca in magazine produse care, pe langa pret, sa afiseze pe etichete si detalii despre modul si conditiile reale in care au fost fabricate? Clientii ar putea astfel alege in cunostinta de cauza marfurile, asigurandu-se ca nu au fost realizate cu ajutorul muncii copiilor si ca nu dauneaza mediului inconjurator.
Drept recunoastere a eforturilor sale de popularizare a stiintelor comportamentale pentru publicul larg, a fost numit membru onorific al American Association for the Advancement of Science..
In prezent este copresedinte al Consortiului de Cercetare pentru Inteligenta Emotionala din cadrul Rutgers University, institutie ce se ocupa de identificarea celor mai bune metode de dezvoltare a competentelor emotionale.
A primit un premiu pentru intreaga cariera, Career Achievement, din partea American Psychological Association.
A tinut cursuri ca profesor invitat la Harvard University si a colaborat cu numeroase publicatii prestigioase, printre care People, Time, Journal of Social and Clinical Psychology, Psychology Today, Publisher\'s Weekly, Journal of Transpersonal Psychology, Observer, American Journal of Psychotherapy, Journal of Consulting and Clinical Psychology sau Journal of Applied Behavioral Science.
A fost redactor pentru The New York Times pe teme de stiinta, iar pentru articolele sale a fost nominalizat de doua ori la Premiul Pulitzer. 7 martie 1946) si-a creat o reputatie mondiala de jurnalist si cercetator in psihologie clinica si stiinte comportamentale, domenii in care a obtinut doctoratul la Harvard.
DANIEL Goleman (n.
Prin aplicarea transparentei totale, unul dintre conceptele-cheie ale cartii, vom putea face un prim pas catre schimbarea modului de gandire si spre responsabilizarea noastra, a tuturor, fata de mediul inconjurator.
Autorul propune un sistem in care cumparatorii sunt precis informati asupra produselor pe care doresc sa le achizitioneze.
Aceasta este doar una dintre intrebarile de la care porneste Daniel Goleman in incercarea de a dezvolta un nou concept - Inteligenta ecologica.
Cum ar fi oare sa se gaseasca in magazine produse care, pe langa pret, sa afiseze pe etichete si detalii despre modul si conditiile reale in care au fost fabricate? Clientii ar putea astfel alege in cunostinta de cauza marfurile, asigurandu-se ca nu au fost realizate cu ajutorul muncii copiilor si ca nu dauneaza mediului inconjurator