Descriere YEO:
Pe YEO găsești Interactiunea dintre studenti si universitati de la C.H. Beck, în categoria Curs.
Indiferent de nevoile tale, Interactiunea dintre studenti si universitati in mediul online - Maria Cristina Bularca Florin Nechita Claudiu Coman din categoria Curs îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 35.91 Lei
Caracteristicile produsului Interactiunea dintre studenti si universitati
- Brand: C.H. Beck
- Categoria: Curs
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Interactiunea dintre studenti si universitati Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Interactiunea dintre studenti si universitati de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Lucrarea evidentiaza importanta pe care o are prezenta pe retelele sociale a universitatilor in scopul promovarii si al comunicarii
dintre acestea
studenti si potentiali
studenti intr-o era a digitalizarii comunicarii. Astfel universitatile au incercat sa gaseasca cea mai buna formula pentru a interactiona cu studentii si viitorii
studenti prin retelele de socializare formula care a fost analizata in prezenta lucrare. Pentru o analiza cat mai riguroasa a strategiilor de comunicare ale universitatilor care a fost realizata luand in considerare diferentele si asemanarile
dintre retelele sociale utilizate au fost alese
universitati de top din Europa din afara Romaniei dar si din Romania. Lucrarea se incheie cu prezentarea unui scurt ghid de promovare si comunicare pe retelele sociale pentru
universitati. Analiza efectuata vine in sprijinul potentialilor studenti si al studentilor in demersul acestora de a-si alege universitatea urmarind modul in care aceasta comunica
online dar si al universitatilor pentru imbunatatirea continua a promovarii
online. Din cuprins Strategii de comunicare si promovare in
mediul online Comunicarea si promovarea pe retelele sociale Avantajele si dezavantajele comunicarii si promovarii pe retelele sociale Analiza activitatii de promovare pe retelele sociale a universitatilor europene Particularitatile promovarii si comunicarii pe retelele sociale in timpul pandemiei de COVID-19 Descrierea universitatilor Puncte forte Analiza activitatii universitatilor pe retelele de socializare Compararea numarului de postari a universitatilor pe diferite retele de socializare Analiza metodelor de promovare online a universitatilor Prezentarea avantajelor si dezavantajelor diferitelor metode de promovare Recomandari pentru imbunatatirea promovarii online Referinte bibliografice Despre autor
Maria-
Cristina BULARCA este licentiata a Facultatii de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov si student al programului de master Gestiunea Campaniilor de Imagine din cadrul aceleiasi facultati.
Florin NECHITA este doctor in marketing si lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov.
Claudiu COMAN este doctor in sociologie profesor si decan al Facultatii de Sociologie si Comunicare Universitatea Transilvania din Brasov.