Un specialist de top in economia comportamentala dezvaluie instrumentele care ne vor ajuta sa luam decizii mai bune prin intermediul interfetelor.
In aceasta carte utila, Benartzi si Lehrer ne prezinta o perspectiva precisa asupra relatiei dintre ceea ce vedem pe ecran, ceea ce gandim si ceea ce alegem..
Ceea ce este mult mai putin clar este modul in care mediile online ne influenteaza deciziile.
Volumul brut de informatii si optiuni disponibile online, combinat cu usurinta cu care apasam pe butoanele inscriptionate cu mesajul „cumpara”, se transforma adesea in decizii regretabile, pe care le luam prin intermediul unor ecrane.
In cartea Interfete mai inteligente, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvaluie un set de instrumente utile in epoca digitala.
Stim ca felul in care organizam un bufet influenteaza deciziile pe care le iau oamenii.
Din pacate, putini dintre noi suntem constienti de elementele vizuale si de tiparele comportamentale care ne influenteaza gandirea atunci cand ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente.
Persoanele care lucreaza la birou isi petrec cea mai mare parte a programului uitandu-se fix la un monitor.
Un specialist de top in economia comportamentala dezvaluie instrumentele care ne vor ajuta sa luam decizii mai bune prin intermediul interfetelor