International Marketing. Strategy and Theory, 6 ed, Paperback/John J. (Providence College, USA) Shaw

International Marketing. Strategy and Theory, 6 ed, Paperback/John J. (Providence College, USA) Shaw

Detalii International Marketing. Strategy and Theory,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
565.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Taylor & Francis Ltd

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

International Marketing. Strategy and Theory, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești International Marketing. Strategy and Theory, de la Taylor & Francis Ltd, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, International Marketing. Strategy and Theory, 6 ed, Paperback/John J. (Providence College, USA) Shaw din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 565.99 Lei

Caracteristicile produsului International Marketing. Strategy and Theory,

  • Brand: Taylor & Francis Ltd
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 02-07-2025 08:03:08

Comandă International Marketing. Strategy and Theory, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda International Marketing. Strategy and Theory, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This comprehensive text provides students with a solid foundation in International Marketing theory, research, and practice. Fully updated throughout, the book covers all the latest topics, including e-commerce, corporate sustainability, corporate social responsibility, cryptocurrency, and the broader political and economic context. Publisher: Taylor & Francis Ltd Author(s): John J. (Providence College, USA) Shaw Illustration(s): 36 Tables, color; 11 Line drawings, color; 4 Halftones, black and white; 11 Illustrations, color; 4 Illustrations, black and white Number of pages: 512 Publication date: 2025 Dimensions: 174 x 245 x 28 Cover type: Paperback / softback

International Marketing. Strategy and Theory, 6 ed, Paperback/John J. (Providence College, USA) Shaw - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Taylor & Francis Ltd