Descriere YEO:
Pe YEO găsești Interventia in situatii de criza de la Trei, în categoria Psihoterapie.
Indiferent de nevoile tale, Interventia in situatii de criza din categoria Psihoterapie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 68 Lei
Caracteristicile produsului Interventia in situatii de criza
- Brand: Trei
- Categoria: Psihoterapie
- Magazin: librex.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Interventia in situatii de criza Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Interventia in situatii de criza de la librex.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cand intervenim ca psihologi in
situatii de
criza, ne ocupam de oameni care se confrunta cu
situatii care le ameninta sanatatea, bunastarea personala, modul de viata si chiar viata. Aceste
situatii sunt periculoase, dar ofera si oportunitati. Sarcina noastra este aceea de a-i ajuta pe oameni sa supravietuiasca si sa creasca dupa ce trec prin aceste puncte de cotitura majora din viata lor. Cartea de fata este organizata in functie de factorii cu contributii importante la rezilienta si rezolutie in orice tip de
criza. Sunt prezentate principiile generale ale interventiei in
criza si tehnici care pot fi aplicate la o gama larga de evenimente de criza, de la crizele de dezvoltare ce marcheaza punctele de tranzitie dintre principalele faze ale vietii la dezastre naturale sau catastrofe provocate de oameni, in lucrul cu indivizi, familii, grupuri sau comunitati. Fiecare capitol prezinta o ilustrare a aplicarii tehnicilor, oferind astfel oportunitatea de a observa interventia in criza in actiune. Lennis G. Echterling este profesor la Universitatea James Madison si a oferit interventii in situatii de criza ca raspuns la evenimente catastofale din Statele Unite si intreaga lume. J. Edson McKee este profesor la Universitatea James Madison si preda tehnici de consiliere. Jack Presbury este profesor la Universitatea James Madison, interesat de consilierea educationala si consilierea de scurta durata. Daca ne concentram doar pe suferinta, putem sa scapam din vedere rezilienta potentiala a persoanei aflate in criza. Adeseori oamenii afectati sunt mai putin constienti de propriile puteri atunci cand se lupta cu impactul unei crize care ii poate face sa se simta initial disperati, neputinciosi si neajutorati. Aceste reactii le pot sabota increderea in sine, le epuizeaza motivatia si le submineaza sentimentul de speranta intr-o rezolvare cu succes a situatiei. In esenta, o persoana aflata in criza se confrunta, de fapt, cu doua crize – situatia de criza si o criza a credintei in sine insasi. - Autorii Intervenienta: Povestea ta despre cele prin care ai trecut ma lasa fara suflare. Ai suferit atat de mult: violul, pierderea unui prieten si, asa cum o vezi tu, pierderea libertatii. Cred ca si sa tii toate astea in tine trebuie sa fi fost extrem de greu pentru tine. Jasmine: Da, pai, cum zicea tata, inghite, esti fata mare. Intervenienta: Acum un minut ziceai ceva despre renuntare. Spune-mi ce inseamna asta. Nu vreau sa presupun eu ceva, Jasmine, dar din modul cum arati si cum suna glasul tau, ma intreb daca nu cumva te-ai gandit sa-ti faci rau. – Autorii Cuprins Prefata: Sa supravietuim si sa crestem Privire generala asupra cartii Scurta descriere a capitolelor Capitolul 1: Rezilienta si transcendenta: cum sa supravietuiesti unei crize si sa te dezvolti in viata Lucrul cu oamenii aflati in criza Prima reactie Rolul de intervenient in criza Evolutia conceptelor pentru intelegerea crizei: conceptele de criza si de urgenta Rezilienta De la supravietuire la evolutie BASICS pentru crize si urgente Cum folosim LUV cu persoanele aflate in criza Utilizati intrebarile de cautare a supravietuitorului Capitolul 2: Rezolutia crizei: Procesul de schimbare Cum se intampla, de fapt, schimbarea Criza, haos si complexitate Gramezi de nisip si creativitate Rezolutie versus solutie in situatia de criza Mai mult decat restaurarea echilibrului Procesul de rezolutie a crizei Gaseste poneiul Reflectarea rezolutiei Folositi intrebarile de „trecere mai departe“ Capitolul 3: Stabilirea contactului: Puterea conectarii Suportul social De ce ne ajutam unii pe altii? Cum ne atasam de alti oameni Cum ne dezvoltam empatia Raportul (alianta) Factori comuni Formarea legaturii Stabilirea contactului prin telefon Folosirea internetului pentru stabilirea contactului Acordarea de servicii pe teren A fi alaturi de o persoana aflata in criza Utilizarea intrebarilor de conectare si a deschiderilor pentru gasirea resurselor Interludiul de incurajare Capitolul 4: Gasirea sensului: Transformarea povestii de criza intr‑o poveste de supravietuire Criza si lumea presu