Un grandios imn al inocentei, o initiere in erotica,erotica naturii. - Ioana.
Ioanastatea pe capra carutei, o scandura sprijinita pe scoarte, cu biciul in mana dreapta si haturile tinute anevoiein cealalta, eu in strafundul carului, imbratisat deintunecimea coviltirului, intr-un culcus stramt pe caremi-l faurisem cu grija, balaganindu-mi motaiala inleganarea ei rupta, hodorogita, sacaitoare.
Randpe rand, zorii destelau cerul, accentuand placut racoarea noptii in intampinarea motivata a diminetii.
Ici-colo neatarnareanoptii era sparta de grohaitul lenes al cate unui porccare, pesemne, se intorcea de pe o parte pe alta. - George Astalos Casele, amestec de renastere si obidire, dormeaulinistite asteptand spre trezire primul cantat al cocosilor, vestire pentru orataniile din ograda ca trebuiesa coboare de prin duzii in care innoptasera pentru aanima revendicativ batatura.
Eu credeam caaceasta maniera este absolut perimata, dar amestecatacu senzitivul, cu substanta sufletului, atat debine, atat de pur, nu pot sa spun decat ca imaginea,devenind cinematografica, ne cucereste.
Aceastaargotica rurala, care sugruma cuvintele spre a le dao alta viata, ne ofera minuni lexicale.
In proza lui Costinel Petrache ceea cem-a fermecat este folosirea unui argou rural.
Rar am citit o proza de o stilistica atatde perversa.
Un grandios imn al inocentei, o initiere in erotica,erotica naturii