Introducere in gamificare didactica. - Remus Vaidahazan.
Incercati sa intelegeti dinamica jocurilor pe care copiii vostri le adora” (Zichermann, 2011).
Pentru a putea crea impreuna un viitor mai bun, dar si mai placut, va recomand sa tineti cont de urmatoarea recomandare, foarte utila pentru adultii de toate varstele, nu doar pentru cadrele didactice: &bdquo
Daca aveti copii sau lucrati cu copii&hellip
Intrati in jocurile lor, jucati-va cu copiii, nu va impotriviti jocului, deveniti una cu jocul. - Colectie de resurse didactice. - Sistem propriu de gamificare didactica. - Cercetari si tendinte in literatura de specialitate.
Materialul lucrarii &bdquo
Introducere in gamificare didactica (invatare continua prin joaca)” este organizat pe 4 capitole, care acopera cele 178 de pagini ale acesteia: - Delimitari conceptuale.
Gamificarea didactica se comporta ca un sistem informational motivational si poate fi considerata un ansamblu de elemente (principii, procedee, mijloace etc.) dependente intre ele si formand un intreg organizat, folosite pentru a colecta, prelucra si transmite informatia intr-un mod specific („game design”), necesar pentru a motiva participantii la procesul didactic propus de profesor.
Procesul de implementare a gamificarii in alte domenii, altele decat cel dedicat jocurilor digitale, inseamna sa invatam de ce jocurile digitale sunt asa distractive si captivante si sa aplicam aceste cunostinte in alte contexte ale vietii.
Invatare continua prin joaca Programele de dezvoltare continua trebuie sa includa in structura lor, obligatoriu, jocul sub diferite forme, alaturi de alte componente didactice, indiferent de nivelul la care se aplica aceste programe (de varsta sau de maiestrie).
Introducere in gamificare didactica