Format: 20x26 cm Pagini: 80 An aparitie: 2012 Folosind chibriturile, care sunt unităţile vizuale palpabile aflate la îndemâna oricui, lucrările doresc să realizeze o aprofundare a noţiunilor matematice prezentate la clasele I-IV conform programelor şcolare de matematică în vigoare. Şi desigur, copiii sunt îndemnaţi să nu se joace cu focul, ci doar cu chibriturile..
Lucrările sunt presărate cu informaţii despre chibrituri şi foc, cu sfaturi despre unele reguli pe care copiii trebuie să le urmeze în cazul în care survine un incendiu, iar ei sunt singuri. În mod special părinţii şi bunicii pot găsi aici multe idei şi posibilităţi de a petrece clipe plăcute împreună cu copiii şi nepoţii, cărora le pot deschide porţile prin această matematică distractivă spre “matematica serioasă”.
Nu lipsesc desigur răspunsurile la exerciţiile propuse spre rezolvare.
Exerciţiile prezentate sunt antrenante, iar metoda aleasă – folosirea chibriturilor în locul unui calculator – este nu numai educativă, ci şi distractivă, încercând să le demonstreze elevilor că matematica nu este un lanţ nesfârşit de calcule fără rost, ci poate fi şi amuzantă prin simpla folosire a unor lucruri aparent banale de lângă noi.
Format: 20x26 cm Pagini: 80 An aparitie: 2012 Folosind chibriturile, care sunt unităţile vizuale palpabile aflate la îndemâna oricui, lucrările doresc să realizeze o aprofundare a noţiunilor matematice prezentate la clasele I-IV conform programelor şcolare de matematică în vigoare