Traducere de Miruna Andriescu si Dan Balanescu O ampla continuare si extindere a lucrarii publicate in 2008 ce avea sa devina aproape imediat o aparitie editoriala eveniment volumul aduce in fata cititorului noi rezultate ale cercetarilor intreprinse in ultimii ani in domeniul educatiei.
Liliana Romaniuc.
Convingerea sa este ca fiecare copil poate progresa in invatare iar profesorii liderii educationali si parintii trebuie sa urmareasca realizarea acestui deziderat prin absolut toate demersurile din scoala si de acasa.
Scopul principal al scolii este Invatarea ne spune el si plecand de aici ne invita la un proces de evaluare a propriilor tipare de gandire.
Cu obiectivitate si rigoare John Hattie le ofera specialistilor si practicienilor din mediul educational date din cercetari si studii concluzii si reflectii ridicand totodata intrebari ce ne indeamna sa regandim felul in care ne raportam la scoala ora de clasa elevi parinti curriculum resurse si tehnologie intr-un cuvant intregul ecosistem educational.
Versiunea extinsa provoaca intriga si fascineaza prin felul in care autorul cu maiestria si autoritatea cercetatorului corelate cu experienta profesorului ne conduce in lumea exacta a stiintei in educatie clatinand prejudecati norme culturale si convingeri profesionale.
Invatarea vizibila.
Un volum necesar adresat cercetatorilor profesorilor factorilor decizionali din scoala profesorilor formatori sau decidentilor politici.
In plus autorul arata cum a fost implementat in scoli modelul Invatarea Vizibila si care sunt directiile pe care ar trebui sa le urmeze cercetarea in acest domeniu. 000 de elevi din toata lumea. 000. 000 de studii in care au fost implicati mai mult de 400. 100 de metaanalize de doua ori mai multe decat in cartea precedenta efectuate in baza a peste 130.
Analizele incluse aici prezinta informatii culese din peste 2.
Traducere de Miruna Andriescu si Dan Balanescu O ampla continuare si extindere a lucrarii publicate in 2008 ce avea sa devina aproape imediat o aparitie editoriala eveniment volumul aduce in fata cititorului noi rezultate ale cercetarilor intreprinse in ultimii ani in domeniul educatiei