Investigative Interviewing. The Conversation Management Approach, 3 Revised edition, Paperback/***

Investigative Interviewing. The Conversation Management Approach, 3 Revised edition, Paperback/***

Detalii Investigative Interviewing. The Conversation Management

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
429.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 16 zile
Descriere YEO:

Investigative Interviewing. The Conversation Management - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Investigative Interviewing. The Conversation Management de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Investigative Interviewing. The Conversation Management Approach, 3 Revised edition, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 429.99 Lei

Caracteristicile produsului Investigative Interviewing. The Conversation Management

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Investigative Interviewing. The Conversation Management Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Investigative Interviewing. The Conversation Management de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This new edition continues to provide the most up-to-date and comprehensive information on interviewing subjects. It contains \'how to\' guides, practical applications, and example scenarios for students to understand and learn the best way to interview a wide range of people. Publisher: Oxford University Press Number of pages: 752 Publication date: 2021 Dimensions: 207 x 291 x 43 Cover type: Paperback / softback

Investigative Interviewing. The Conversation Management Approach, 3 Revised edition, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press