• este structurata in trei mari unitati (Trecutul si prezentul din jurul nostru
Epoci, evenimente si personalitati
Cultura si patrimoniu); atat aceste unitati, cat si subunitatile lor sunt cuprinse in programa scolara in vigoare;• temele propuse sunt prezentate clar, sintetic si logic, intr-o formula usor de inteles si usor de retinut (Cine a fost? Cand a trait? Importanta in istorie etc.);• include un Dictionar pentru insusirea termenilor noi si o rubrica Stiati ca…?, ce ofera informatii inedite din istorie;• contine la sfarsitul fiecarei lectii o Evaluare a cunostintelor dobandite, cu accent pe activitati practice (vizite la muzee, citirea unor legende, realizarea unor„Mape istorice“, Joaca de-a ghidul turistic, lucrul cu atlasul istoric etc.).
Prin forma propusa elevii vor vedea istoria ca parte integranta a vietii lor, invatand sa observe si sa coreleze informatiile din diferite surse accesibile lor (muzee, legende, cetati, strazi, case istorice, biserici s. d.).. m. a. • este structurata in trei mari unitati (Trecutul si prezentul din jurul nostru
Epoci, evenimente si personalitati
Cultura si patrimoniu); atat aceste unitati, cat si subunitatile lor sunt cuprinse in programa scolara in vigoare;• temele propuse sunt prezentate clar, sintetic si logic, intr-o formula usor de inteles si usor de retinut (Cine a fost? Cand a trait? Importanta in istorie etc.);• include un Dictionar pentru insusirea termenilor noi si o rubrica Stiati ca…?, ce ofera informatii inedite din istorie;• contine la sfarsitul fiecarei lectii o Evaluare a cunostintelor dobandite, cu accent pe activitati practice (vizite la muzee, citirea unor legende, realizarea unor„Mape istorice“, Joaca de-a ghidul turistic, lucrul cu atlasul istoric etc.).
Prin forma propusa elevii vor vedea istoria ca parte integranta a vietii lor, invatand sa observe si sa coreleze informatiile din diferite surse accesibile lor (muzee, legende, cetati, strazi, case istorice, biserici s