Descriere YEO:
Pe YEO găsești Jacobs Professional Tesoro Crema cafea de la Jacobs, în categoria Promotii cafea.
Indiferent de nevoile tale, Jacobs Professional Tesoro Crema cafea boabe 1kg din categoria Promotii cafea îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 69.99 Lei
Caracteristicile produsului Jacobs Professional Tesoro Crema cafea
- Brand: Jacobs
- Categoria: Promotii cafea
- Magazin: kfea.ro
- Ultima actualizare: 18-09-2025 01:36:55
Comandă Jacobs Professional Tesoro Crema cafea Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Jacobs Professional Tesoro Crema cafea de la kfea.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Jacobs Professional Tesoro Crema este o
cafea 100% Arabica obținută din
boabe de
cafea provenite din plantații organice din Peru cu origine unică (single-origin). Boabele de
cafea sunt prăjite delicat pentru a păstra aromele naturale oferind un corp ușor o cremă fină și o textură mătăsoasă. Gustul este echilibrat cu note subtile de fructe coapte și o aciditate moderată potrivit pentru prepararea de café crema latte sau cappuccino. Cafeaua
Jacobs Professional Tesoro Crema este certificată organic și Rainforest Alliance ceea ce asigură cultivarea responsabilă fără pesticide chimice protecția mediului și condiții sociale corecte pentru fermieri. Origine: Peru single-origin Aromă: 4/5 Intensitate: 6/10 Aciditate: 3/5 Note: fructe coapte Certificări: Organic Rainforest Alliance Ce inseamna Rainforest Alliance? Logo-ul broastei Broastele sunt o specie ce reprezinta un simbol al sanatatii mediului in care se regasesc. Certificarea Raiforest Alliance simbolizata de imaginea unei broaste arata ca acea plantatie padure sau firma de turism astfel certificata a avut un audit pentru a atesta ca intruneste standardele pentru sustenabilitate de mediu sociala si economica. Mii de produse inscriptionate cu acest simbol se gasesc pe rafturi in reclame si pe website-uri din intreaga lume. Agricultura Pentru a obtine certificarea Rainforest Alliance plantatiile trebuie sa indeplineasca un set de criterii stabilite de Sustainable Agriculture Network (SAN) o coalitie a grupurilor de elita care promoveaza agricultura sustenabila. Standardele SAN includ cei trei piloni ai sustenabilitatii: social economic si de mediu. Fermele certificate Rainforest Alliance au regulat audit pentru a verifica daca fermierii respecta ghidurile SAN care cer imbunatatiri constante in procesul dezvoltarii sustenabile. SAN este construit pe urmatoarele principii esentiale:- Conservarea biodiversitatii- Imbunatatirea standardelor de viata si a bunastarii oamenilor- Conservarea resurselor naturale- Planificari de efect si sisteme de management al fermelorSilviculturaRainforest Alliance este parte a Forest Stewardship Council® (FSC®) care are cele mai inalte standarde in materie de exploatare sustenabila a padurilor. Produsele care au semnele FSC si Rainforest Alliance Certified provin din paduri care:- Protejeaza speciile pe cale de disparitie si zone impadurite strict protejate- Pastreaza o portinue de teren ca rezerva pentru padure- Asigura lucratorilor salarii bune- Respecta drepturile comunitatilor locale si ale localnicilor indigeniTurismProprietatile operatorilor de turism care demonstreaza ca isi minimieaza amprenta pe mediul inconjurator si sustin muncitorii culturile locale si comunitatile inconjuratoare sunt eligibile pentru certificarea Rainforest Alliance Certified. Se au in vedere urmatoarele:- Protejarea ecosistemelor inconjuratoare- Folosirea echilibrata a resurselor naturale- Micsorarea impactului asupra incalzirii globale- Ajuta dezvoltarea sociala si culturala a comunitatilor din apropiere. Brandul Lavazza a fost creat in orasul Turin din Italia in 1895 de Luigi Lavazza care a pornit o afacere de familie ce in timp a devenit o companie prezenta in peste 90 de tari din toata lumea. Desavarsirea artei si stiintei cafelei are loc deja de patru generatii. In acest timp brandul a continuat descopere si sa reinventeze impartasind iubirea pentru cafeaua adevarata si aratand lumii o mica parte a extraordinarului lucrurilor simple de zi cu zi. In plus din 2004 Fundatia Lavazza ajuta fermierii de cafea si coopereaza cu ei pentru a face fata efectelor schimbarilor climatice promoveaza practici bune de agricultura si sustine dezvoltarea sociala sustenabila.