Pestisorii inoata agale in mare.
Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate..
Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare.
Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs.
Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului.
Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor.
Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani.
Jocul are mai multe variante de joc haioase, descopera-le citind instructiunile!Caracterisitici: jocurile Chalk and Chuckles sunt ideale pentru dezvoltarea creativitatii, a increderii in fortele proprii si a responsabilitatii, toate acestea intr-o maniera educativa si distractivaele sunt concepute tinand seama de ultimele cercetari in materie de dezvoltare a copiilorcontribuie la dezvoltarea atentiei, a capacitatii de concentrare si a reflexelor.faciliteaza dezvoltarea gandirii rapideii familiarizeaza pe copilasi cu notiunea de regulajoc pentru 2-5 jucatoriSetul include: 2 zaruri din lemn cu numere, 4 pestisori din lemn cu sfori, 1 manusa cu rechin, 42 de jetoane cu rechini, plansa de joc, instructiuni.
Dimensiune ambalaj: 26 x 21 x 5 cmVarsta recomandata: 4 - 99 ani.
Atentie! 
Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani.
Daca un jucator cu pestisor al carui numar nu a picat la zar isi retrage pestisorul din mare, atunci el trebuie sa ii dea rechinului un jeton.
Daca rechinul reuseste sa prinda pestisorul, atunci pestisorul trebuie sa dea rechinului un jeton. 
Daca rechinul nu prinde pestisorul, atunci trebuie sa ii dea respectivului jucator un jeton.
El trebuie sa incerce sa prinda pestisorul cu acelasi numar ca cel nimerit la aruncarea zarului.
Jocul se termina cand unul dintre jucatori a ramas fara jetoane, iar jucatorul cu cele mai multe jetoane castiga jocul. 
Jocul 2- Fereste-te de Rechin: 
Rechinul arunca cu zarul.
Daca jucatorii isi scot brusc pestisorii din mare, atunci acesti jucatori trebuie sa ii dea Rechinului cate un jeton.
Rechinul alege un numar de "atac" cuprins intre 1 si 4 si il va spune si celorlalti jucatori, apoi da cu zarul. 
Daca numarul de atac pica la zar toti jucatorii incearca sa isi traga pestisorii din calea rechinului.
Daca un pestisor este prins, acesta trebui sa ii dea rechinului unul dintre jetoanele sale. 
Daca numarul de atac nu pica la zar pestisorii nu trebuie trasi din apa.
Ceilalti jucatori vor fi pestisorii si vor primi cate o piesa de joc cu pestisor si sfoara.
Alegeti cine va fi rechinul, iar acest jucator va purta manusa cu rechin.
Ei inoata rapid, dar la fel si rechinul...
Oare vor reusi sa se fereasca de rechinul primejdios? Cine va fi mai rapid: rechinul sau pestisorii?Regulament: 
Jocul 1-Atacul rechinului: La inceputul jocului, fiecare jucator primeste 8 jetoane cu pestisori.
Dintr-o data, unul dintre pestisori vede rechinul care se pregateste sa ii atace.  
Pestisorii inoata agale in mare