Un set conceput special pentru a veni in completarea activitatilor scolare si care sa le trezeasca micutilor interesul pentru stiinta, tehnologie, inginerie si matematica. .
Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate.
Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare.
Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs.
Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului.
Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor.
Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani. setul contribuie la dezvoltarea gandirii critice, a spiritului de echipa si a coopeararii, iar activitatile kinestezice vor incuraja dezvoltarea abilitatilor motorii la inceputul jocului copilasii se vor familiariza cu notiunea de labirint si cu piesele jocului seturile STEM se bazeaza pe programa scolara STEM (science, technology, engineering and mathematics) in care copiii invata la o singura materie stiinta, tehnologie, inginerie si matematica aceasta paradigma se bazeaza pe experimente cu elemente din viata de zi cu zi care sa ii ajute pe cei mici sa inteleaga cu usurinta diferite fenomene si concepte Setul include: 20 de piese tip covoras din spuma, in 4 culori: roz, portocaliu, albastru si verde 20 de carduri cu elemente de codare 2 piese cu roboti 2 piese cu rotite 2 piese cu arcuri 2 sageti 2 piese cu X ghid de activitati in limba engleza Varsta recomandata: 5 - 9 ani Atentie! 
Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani.
Distractie placuta! Caracteristici: cu ajutorul acestui set micutii vor invata notiuni primare de logica si programare.
Folositi toate notiunile invatate despre codare pentru a construi un super- labirint , plin de obstacole.
Un alt mod de joc este cel in echipa: se formeaza doua echipe-o echipa care traverseaza labirintul si una da comenzi pe baza cardurilor de codare.
Spre exemplu: cardul cu arc trebuie luat si dus la "robotel" pentru reparatii.
Fiecare dintre carduri are cate o semnificatie.
Apoi, pentru o varianta de joc mai complexa, puteti introduce in joc si cardurle cu obiecte (rotite, arcuri si X-uri) si cele pentru diferite actiuni ( gheara, rucsac zburator).
Daca jucatorul care strabate labiritul nu reuseste sa ajunga la robotel, cei 2 jucatori trebuie sa identifice impreuna eroarea, sa inlocuiasca cardurile cu elemente de codare si sa o ia de la capat, pana reusesc sa traverseze labirintul.
Scopul este de a ajunge la capatul labirintului marcat cu robotel.
Un mod de joc este cel cooperativ: un jucator se deplaseaza prin labirint, iar celalalt ii da diferite comenzi in functie de imaginile de pe cardurile de joc.
Un set conceput special pentru a veni in completarea activitatilor scolare si care sa le trezeasca micutilor interesul pentru stiinta, tehnologie, inginerie si matematica