Un mod de joc este cel cooperativ: un jucator se deplaseaza prin labirint iar celalalt ii da diferite comenzi in func ie de imaginile de pe cardurile de joc.
Pastra i jucaria produsul departe de foc feri i jucaria produsul de temperaturi ridicate si umiditate..
Pastra i instruc iunile si etichetele pentru referin e viitoare.
Va rugam sa supraveghea i copilul in timp ce se joaca foloseste acest produs.
Indepartate orice ambalaj al jucariei produsului inainte de a da jucaria produsul copilului.
Nu lasa i ambalajele jucariilor produselor la indemana copiilor.
Jucaria produsul poate con ine piese mici care se pot inghi i sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani.
Varsta recomandata: 5 9 ani Aten ie! Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani.
Distrac ie placuta! Caracteristici: cu ajutorul acestui set micu ii vor inva a no iuni primare de logica si codificare setul contribuie la dezvoltarea gandirii critice a spiritului de echipa si a cooperarii iar activita ile kinestezice vor incuraja dezvoltarea abilita ilor motorii la inceputul jocului copilasii se vor familiariza cu no iunea de labirint si cu piesele jocului seturile STEM se bazeaza pe programa scolara STEM (science technology engineering and mathematics) in care copiii inva a la o singura materie stiin a tehnologie inginerie si matematica aceasta paradigma se bazeaza pe experimente cu elemente din via a de zi cu zi care sa ii ajute pe cei mici sa in eleaga cu usurin a diferite fenomene si concepte.
Folosi i toate no iunile inva ate despre codare pentru a construi un Super labirint plin de obstacole.
Un alt mod de joc este cel in echipa: se formeaza doua echipe o echipa care traverseaza labirintul si una da comenzi pe baza cardurilor de codare.
Spre exemplu: cardul cu arc trebuie luat si dus la robotul pentru repara ii.
Fiecare dintre carduri are cate o semnifica ie.
Apoi pentru o varianta de joc mai complexa pute i introduce in joc si cardurile cu obiecte (roti e arcuri si X uri) si cele pentru diferite ac iuni ( gheara rucsac zburator).
Daca jucatorul care strabate labirintul nu reuseste sa ajunga la robo el cei 2 jucatori trebuie sa identifice impreuna eroarea sa inlocuiasca cardurile cu elemente de codare si sa o ia de la capat pana reusesc sa traverseze labirintul.
Scopul este de a ajunge la capatul labirintului marcat cu robotul.
Un mod de joc este cel cooperativ: un jucator se deplaseaza prin labirint iar celalalt ii da diferite comenzi in func ie de imaginile de pe cardurile de joc