Cumpara de la bekid.ro

Joc de memorie, haba, piramida animalelor, 5ani+ - HABA


Joc de memorie, haba, piramida animalelor, 5ani+
105.99 Lei

Disponibil

(19-11-2024)
Cumpara de la bekid.ro

Produs vandut de bekid.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara joc de memorie haba de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru joc de memorie haba

In timp ce animalutele se aventureaza pe faleza, descopera un far.
Acum urmatoarele animale sunt in ordinea corecta in turn: leu, oaie, caine si broasca.
Oaia trebuie asezata intre leu si caine.
Tim ridica primele doua animale, aseaza oaia (cu imaginea in jos) pe animalul inferior (leul) si apoi reaseaza celalalte doua animale (cainele si broasca testoasa).
Turnul are deja leul, cainele si broasca testoasa.
Apoi aseaza animalul in locul corect din turn.
Reguli importante de suprapunere; ; ; ;
Decide care crezi ca este pozitia corecta pentru animalul pe care l-ai extras.; ; ; ;
Poti folosi ambele maini; ; ; ;
Aseaza intotdeauna animalul cu imaginea in jos; ; ; ;
Indeparteaza cu grija partea superioara a turnului si aseaz-o pe tabla de joc.; ; ; ;
Aseaza animalul pe care l-ai extras din saculet si apoi aseaza deasupra partea superioara; ; ; ;
Atunci cand muta partile turnului, jucatorii nu au voie sa se uite la animalele din turn.; ; ; ;
Manuieste cu grija turnul ca sa nu se prabuseasca.
Exemplu (pag 9)Tim extrage oaia din saculet.
Arata-le celorlalti jucatori ce animal ai extras.
Leul este primul, deasupra va fi asezat cainele si apoi broasca testoasa.
Mai departe urmatorul jucator extrage un animal din saculet si continua sa cladeasca turnul in ordinea pe care el o considera corecta.
Suprapunerea animalelorExtrage un animal din saculet fara sa te uiti. 8):Julie a extras din saculet caine, leu si broasca testoasa.
In mijlocul tablei de joc jucatorul aseaza animalele unele peste altele de la mare la mic, avand grija sa fie in ordinea de pe sablon.
Important!;
Imaginile animalelor trebuie asezate intotdeauna cu fata in jos pentru a determina jucatorii sa foloseasca memoria pentru a-si aminti cum sunt pozitionate animalelor.
Exemplu (pag.
Daca acesta extrage crocodilul, acesta este introdus din nou in saculet si extrage alt animal.
Persoana care a vazut oceanul ultima oara incepe primul.
Primul jucator extrage trei animale din saculet si le arata celorlalti jucatori.
Aseaza restul animalelor in saculet si tine zarul la indemana.
Cum se joacaJocul se desfasoara in sensul acelor de ceas.
Sabloanele ramase sunt asezate in cutie.
Fiecare jucator primeste 1 sablon pe care il aseaza in fata lui.
Turnul animalelor are succes numai daca animalele se urca in ordinea corecta fara sa se prabuseasca.
Continutul jocului19 animale (cilindrii din lemn), 1 tabla de joc, 4 sabloane, 1 zar, 1 saculet, 1 set de instructiuni.
Pregatirea joculuiAsezati tabla de joc in mijlocul mesei.
Curand, turnul incepe sa se clatine si iar animalele nu mai stiu daca sunt in ordinea corecta.
Insa crocodilul se simte jignit, el vrea intotdeauna sa fie primul si continua sa impinga animalele de la locul lor lucru care le deruteaza pe acestea.
Animalele iau o decizie desteapta si hotarasc ca licuriciul sa fie ultimul asezat pentru a lumina la fel ca un far.
Asadar ursul se catara cu grija peste elefant, leul peste urs...intotdeauna un animal mai mic peste unul mai mare.
Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocareINSTRUCTIUNIUn joc de suprapunere a animalelor pentru 2-4 maestrii cu varste intre 5 si 99 aniAutori:
Christoph Behre, Klaus MiltenbergerIlustratii:
Daniel DöbnerDurata jocului: aproximativ 15 minute
In timp ce se bucurau de o aventura minunata pe coasta, animalele descopera un far si le vine o idee nebuneasca – vor sa vada daca pot sa construiasca propriul turn format din animale, la fel de inalt ca farul.
Cine este atent si aranjeaza animalele in ordinea corecta?Pachetul contine: 19 animale, 1 tabla de joc, 4 modele de turn din animale, 1 zar, 1 saculet, 1 set de instructiuni.
Recomandare de varsta: 5-99 aniMaterial: carton, textil, lemnTip joc: joc de construire, joc de memorieNumar de jucatori: 2-4 persoaneDurata jocului: 15 min+AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani.
Insa crocodilul se simte jignit – vrea sa fie deasupra si impinge animalele din turn iar toata lumea este nedumerita.
Acestea cred ca pot sa faca si ele un far al lor, din animale si astfel ursul se catara pe elefant, leul peste urs si asa mai departe.
In timp ce animalutele se aventureaza pe faleza, descopera un far


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse