Super Spionule esti pregatit pentru o multime de misiuni secrete si calcule? In ziua de azi ca sa poti fi un Super Spion al operatiilor matematice nu este suficient sa folosesti calculatorul! Trebuie sa ai o gandire super-rapida.
Abilitati dezvoltate 7731: Gandirea
Numar jucatori 7845: 2;.
Nu ii purtati o perioada lunga de timp.
Ochelarii de Spion se vor folosi doar pentru acest joc.
Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate.
Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare.
Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs.
Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului.
Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor.
Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani.
Caracteristici: contribuie la exersarea abilitatilor de calcul mental rapid, la dezvoltarea capacitatii de rezolvare de probleme, a capacitatii de concentrare si a gandirii logice copiii exerseaza si invata operatiile matematice de baza: adunare, scadere, inmultire, impartire ele sunt concepute tinand seama de ultimele cercetari in materie de dezvoltare a copiilor produsul este lucrat manual ambalajul este confectionat din hartie si carton reciclat si este imprimat cu cerneala pe baza de soia jocul este pentru 2 sau mai multi jucatori zarul este confectionat din lemn si este vopsit cu vopsea non-toxica cu acest joc, matematica este o distractie! Setul include: 100 de carduri cu misiuni 27 de jetoane cu amprente inscriptionate cu numere 1 zar cu operatii matematice 4 ochelari de spion instructiuni Dimensiune: 22.4 x 22.4 x 6.35 cm Varsta recomandata: 7 ani+ Atentie! 
Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani.
Fiecare misiune are mai multe solutii.
Ecuatiile au doar solutii pozitive formate din numere intregi.
Acela este castigatorul.
Jocul continua pana cand unul dintre jucatori reuseste sa rezolve toate misiunile si nu mai ramane cu nici un card.
Daca un jucator striga &ldquo
Misiune indeplinita”, dar ecuatia nu este corecta, el trebuie sa traga un card cu o misiune din teancul din centru.
Toate jetoanele cu amprente sunt puse la loc in centru.
Ceilalti jucatori isi pun cardurile cu misiuni pe care nu au reusit sa le finalizeze la fundul teancului lor de carduri.
Primul jucator care rezolva misiunea striga tare &ldquo
Misiune indeplinita” si scapa de cardul cu misiunea respectiva.
Imediat ce s-a dat cu zarul vei incepe sa cauti printre jetoanele cu amprente acele cifre care iti vor folosi la obtinerea unei ecuatii al carei rezultat sa fie cel de pe cardul cu misiune.
Operatia matematica indicata de zar va fi folosita cel putin o data in ecuatia ta.
Unul dintre jucatori da cu zarul cu operatii matematice.
Fiecare jucator trage primul card din teancul pe care il are.
Jucatorii vor tine cele 5 carduri in fata lor, cu fata in jos.
Amesteca Cardurile cu Misiuni si imparte cate 5 Carduri fiecarui jucator.
Jetoanele cu amprente sunt asezate in mijlocul zonei de joc, astfel incat toti jucatorii sa poata ajunge la ele.
Toti jucatorii sunt spioni si fiecare dintre ei trebuie sa rezolve o misiune de matematica.  
Regulament: Fiecare jucator va purta Ochelarii Spionului pentru a putea descifra jetoanele cu amprente.
Acest joc distractiv ii incurajeaza pe copii sa faca ecuatii si sa-si depaseasca limitele in ceea ce priveste exercitiile matematice obisnuite.
Super Spionule esti pregatit pentru o multime de misiuni secrete si calcule? In ziua de azi ca sa poti fi un Super Spion al operatiilor matematice nu este suficient sa folosesti calculatorul! Trebuie sa ai o gandire super-rapida