Alege o provocare si asaza pe tabla templele (atentie la tip, pozitie, orientare) si eventual, dragonul.
Contine: tabla de joc, 11 piese si un caiet cu 80 de provocari..
Fiecare provocare are o singura solutie.
Pentru rezolvarea provocarii nu trebuie sa folosesti toate portiunile.
Peste spatele dragonului putem construi un pod, iar in alte cazuri, putem construi drum sub pod.
Capatul inalt al unui drum poate fi conectat cu un alt drum inalt sau cu o usa de la etaj.
Atentie! Drumurile pot trece si pe tabla, dar si in aer.
Obiectivul este sa asezi pe tabla de joc portiunile de drum si podurile, astfel ca sa poti ajunge de la o usa a unui templu la o usa a celuilalt.
Provocarea arata numarul varfurilor unui templu, ca si cele doua usi ale sale - triunghi negru pentru usa de la parter, alb pentru usa de la etaj.
Alege o provocare si asaza pe tabla templele (atentie la tip, pozitie, orientare) si eventual, dragonul