Descriere YEO:
Joc - Scrabblino Magnetic | - Disponibil la carturesti.ro
Pe YEO găsești Joc - Scrabblino Magnetic | de la The Purple Cow, în categoria Board games.
Indiferent de nevoile tale, Joc - Scrabblino Magnetic | The Purple Cow din categoria Board games îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 34.99 Lei
Caracteristicile produsului Joc - Scrabblino Magnetic |
- Brand: The Purple Cow
- Categoria: Board games
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 20-11-2024 01:27:04
Comandă Joc - Scrabblino Magnetic | Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Joc - Scrabblino Magnetic | de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Obiectivul jocului este sa obtii cel mai mare punctaj prin formarea a cat mai multe, lungi si variate cuvinte!Cum se joaca:Puneti magnetii in stocul de litere, cu fata in jos. Trageti din ei 6-6 bucati, apoi, incepand cu cel mai tanar jucator, fiecare pe rand aveti doua optiuni:- formati pe tabla un cuvant din minim 2 magneti, sau- schimbati pana la 6 magneti din mana cu magneti ce sunt cu fata in jos.Cum se formeaza cuvintele?- O litera din primul cuvant trebuie sa fie pe patratul de start din mijloc.- Incepand cu al doilea cuvant, adaugati litere la un cuvant existent deja pe tabla sau la o litera a acestuia.- Cuvintele pot fi formate orizontal sau vertical, iar fiecare litera adiacenta de pe tabla trebuie sa faca intotdeauna parte dintr-un cuvant care are sens.- Atentie! Nu se tine seama de diacritice, deci A=A=A, I=I, T=T, S=S.Dupa ce formeaza un cuvant, jucatorul trage din stocul de litere atatia magneti cu fata in jos incat sa aiba din nou 6 litere.Cum se face punctajul?Langa fiecare litera apare valoarea sa. Punctajul unui cuvant este dar de suma valorilor de pe literele componentelor. In cazul in care o litera este pusa pe un patrat multiplicator (ex X2), valoarea sa este inmultita cu numarul din patrat.Jokerul care inlocuieste orice litera valoreaza 1 punct.Cand toate literele au fost folosite, jucatorul cu cel mai mare scor va fi desemnat castigator. Ca varianta alternativa: desemnati un scor-tinta: de exemplu, castiga primul jucator care atinge 100 de puncte.Contine: 120 de piese magnetice.