Obiectivul jocului este sa obtii cel mai mare punctaj prin formarea a cat mai multe, lungi si variate cuvinte!Cum se joaca:Puneti magnetii in stocul de litere, cu fata in jos.
Ca varianta alternativa: desemnati un scor-tinta: de exemplu, castiga primul jucator care atinge 100 de puncte.
Contine: 120 de piese magnetice..
In cazul in care o litera este pusa pe un patrat multiplicator (ex X2), valoarea sa este inmultita cu numarul din patrat.
Jokerul care inlocuieste orice litera valoreaza 1 punct.
Cand toate literele au fost folosite, jucatorul cu cel mai mare scor va fi desemnat castigator.
Punctajul unui cuvant este dar de suma valorilor de pe literele componentelor.
Trageti din ei 6-6 bucati, apoi, incepand cu cel mai tanar jucator, fiecare pe rand aveti doua optiuni:- formati pe tabla un cuvant din minim 2 magneti, sau- schimbati pana la 6 magneti din mana cu magneti ce sunt cu fata in jos.
Cum se formeaza cuvintele?- O litera din primul cuvant trebuie sa fie pe patratul de start din mijloc.- Incepand cu al doilea cuvant, adaugati litere la un cuvant existent deja pe tabla sau la o litera a acestuia.- Cuvintele pot fi formate orizontal sau vertical, iar fiecare litera adiacenta de pe tabla trebuie sa faca intotdeauna parte dintr-un cuvant care are sens.- Atentie! Nu se tine seama de diacritice, deci A=A=A, I=I, T=T, S=S.
Dupa ce formeaza un cuvant, jucatorul trage din stocul de litere atatia magneti cu fata in jos incat sa aiba din nou 6 litere.
Cum se face punctajul?Langa fiecare litera apare valoarea sa.
Obiectivul jocului este sa obtii cel mai mare punctaj prin formarea a cat mai multe, lungi si variate cuvinte!Cum se joaca:Puneti magnetii in stocul de litere, cu fata in jos