Obiectivul jocului este de a muta toate cele 4 piese, pe traseul de pe plansa de joc, in sensul acelor de ceas, pana in spatiul casa (Home).
Jocul incepe cu persoana care a avut cel mai mare numar pe zar si va fi urmata de jucatorul din stanga, in sensul acelor de ceas.
Dupa stabilirea ordinii de joc, primul jucator va da din nou cu zarul.
Daca zarul indica un numar mai mare, jucatorul muta alta piesa sau pierde randul.
Clasamentul se stabileste in functie de ordinea in care jucatorii au terminat cursa.
Contine:- 16 pioni din lemn, colorati in patru culori diferite- un zar din lemn,- tabla de joc, din lemn..
Cand pionii ajung pe culoarul de aceeasi culoare, pot muta catre centrul tablei de joc, spre triunghiul casa (Home).
Pentru a termina cursa, pionul trebuie sa aterizeze exact pe casa.
Spatiul blocat nu poate fi sarit sau ocupat de pionii altor jucatori.
Jucatorul al carui pion a fost eliminat, trebuie sa dea 6 pentru a elibera pionul astfel eliminat.
Daca un jucator muta un pion pe un spatiu deja ocupat de alt pion propriu, spatiul respectiv este blocat.
Daca obine 6 si la a treia aruncare isi pierde randul si dreptul de a muta.
Daca pionul unui jucator pica pe un pion advers, il elimina din joc si il trimite la loc in patratul de start.
Daca jucatorii au piese in joc, ei le pot muta, pe rand, exact cate patratele indica zarul.
Persoana care a dat 6, are dreptul la inca o aruncare.
Daca nu da 6 si nu are nici un pion in joc, va da cu zarul urmatorul jucator.
El trebuie sa dea 6 pe zar, pentru a scoate din patratul de start, un pion.
Obiectivul jocului este de a muta toate cele 4 piese, pe traseul de pe plansa de joc, in sensul acelor de ceas, pana in spatiul casa (Home).
Jocul incepe cu persoana care a avut cel mai mare numar pe zar si va fi urmata de jucatorul din stanga, in sensul acelor de ceas.
Dupa stabilirea ordinii de joc, primul jucator va da din nou cu zarul