CUPRINS: INTRODUCERE CAPITOLUL I.
Clasificarea jocurilor didactice matematice ilustrata cu exemple BIBLIOGRAFIE.
Metodologia organizarii jocului didactic ca forma de activitate II.8.
Unitati de masura II.6.
Tipuri si forme de organizare a activitatilor cu continut matematic II.7.
Numere naturale II.4.
Elemente de geometrie II.5.
Multimi.
Operatii cu multimi II.3.
Formarea conceptelor matematice II.2.
CONCEPTELE MATEMATICE SI ROLUL JOCULUI didactic IN FORMAREA ACESTORA II.1.
Jocul in conceptia marilor psihologi si pedagogi I.3.3.
Clasificarea jocurilor la varsta prescolara CAPITOLUL II.
Jocul – dominanta a varstei prescolare I.3.2.
PROFILUL PSIHOPEDAGOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR I.1.
Prescolarul - caracterizare psihologica generala I.2.
Particularitati ale procesului de formare a conceptelor matematice in prescolaritate I.3 Notiuni generale despre joc I.3.1.
CUPRINS: INTRODUCERE CAPITOLUL I