Little Tikes are un trecut semnificativ in randul consumatorilor, recunoscut de la o generatie la alta.
Little Tikes este un producator si comerciant multi national de produse inovatoare si de inalta calitate pentru copii.
Little Tikes stimuleaza loialitatea fata de brand, prin durabilitate, siguranta si inventivitateSunt foarte cunoscuti pentru casutele de joaca, vehiculele pentru plimbare, sport, leagane, cutii cu nisip, jocuri de rol, jucarii pentru infanti, dar si pentru prescolari, precum si pentru mobilier pentru copiiScopul Little Tikes este de a crea si de a furniza produse foarte bine gandite si pline de imaginatie, catre consumatorii din intreaga lume..
Compania Little Tikes s-a infiintat in 1970, in Hudson, Ohio.
AVERTISMENT! A se folosi sub directa supraveghere a unei persoane adulte.
Nu scufundati jucaria in apa.
Se poate curata cu o carpa umeda si un sapun delicat.
Culoarea si continutul pot varia fata de pozele de pe ambalaj.
Dimensiunile compacte il fac perfect pentru distractia in miscare.
Caracteristici:Apasati butonul de sus in jos pentru a vedea cum se rostogoleste broasca testoasa.
Jucaria ajuta la intarirea muschilor gatului copilului.
Cand bebelusul tau creste, poate APASA singur butonul.
Dimensiuni compacte pentru distractie in miscare.
Jucaria se poate curate cu o carpa umezita cu apa rece si sapun.
Nu scufundati jucaria in apa!Varsta recomandata: 0 luni +Nu necesita baterii.
Broasca TESTOASA atinge si mergi de la Little Tikes se roteste printr-o apasare de buton! Aceasta miscare a jucariei ii incurajeaza pe micuti sa se intinda si sa-si construiasca rezistenta in timpul perioadelor de exercitii pentru intarirea muschilor.
Little Tikes reprezinta calitate, siguranta si durabilitate.
Produsele pentru bebelusi Little Tikes incurajeaza dezvoltarea celor mici prin abordarea necesitatilor specifice ale acestora prin intermediul fiecarui gangurit, chicot si intindere.
Lider in productia de jucarii fabricate in SUA, un brand pe care toate mamele il cunosc si in care cred.
Little Tikes are un trecut semnificativ in randul consumatorilor, recunoscut de la o generatie la alta