Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie cercetare aplicatii - Ioan Neacsu

Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie cercetare aplicatii - Ioan Neacsu

Detalii Lectura si formarea competentei lectorale.

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
34.2 Lei
Categorie (vânzător)
Diverse
Marca
Universitara

Produs actualizat în urmă cu 7 zile
Descriere YEO:

Lectura si formarea competentei lectorale. - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Lectura si formarea competentei lectorale. de la Universitara, în categoria Diverse.

Indiferent de nevoile tale, Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie cercetare aplicatii - Ioan Neacsu din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 34.2 Lei

Caracteristicile produsului Lectura si formarea competentei lectorale.

  • Brand: Universitara
  • Categoria: Diverse
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 20-12-2024 01:34:29

Comandă Lectura si formarea competentei lectorale. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Lectura si formarea competentei lectorale. de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
In logica fireasca a lucrurilor cu care ne confruntam in scoli licee facultati si nu numai apar momente cand actul formarii al manifestarii si evaluarii competentei lectorale precum si universul specific al sferei motivatiilor justificative devin centre ale puterii noastre de a invata de a ne culturaliza de a valoriza util si placut timpul nostru existential. Vocatia judecatilor constative in armonie cu judecatile evaluativ-reflexive ne permite confruntarea cu nu putine intrebari si firesc preocupari de a oferi raspunsuri lamuritoare si argumente de sprijin pe tot parcursul prezentei lucrari. Asadar am putea incepe cu intrebarea cauzalitatii initiatice iar pe parcurs a celei privitoare la destinatari completata cu celebra si provocatoarea intrebare cum procedam pentru a ne apropia de un optim profesional didactic La intrebarea De ce nucleul tematic al acestei lucrari il reprezinta lectura si formarea competentei lectorale fie a unui text literar fie a unui text nonliterar intalnite in curricula scolara de azi raspunsul presupune un continuu exercitiu constructiv interogativ si corelational creativ pe care il apreciem ca necesar si util in teoria si practica educatiei moderne. Analitica simplificata a complexitatii structurii acestui exercitiu creative ne conduce la urmatoarele enunturi de exprimare asertiv- interogativa Care este natura esential umana a arhitecturii lecturii prezente in curricula programele scolare In ce consta initierea elevului in lectura dupa invatarea alfabetului cunoscut recunoscut citit pronuntat mai apoi scris si evaluat Ce statut are astazi lectura si cum functioneaza ea in scoala la erse niveluri ale scolaritatii functie si de specificitatea textului genului operei literare nonliterare S-a schimbat ceva in formele tipurile si procesualitatea lecturii scolare si care sunt argumentele de sustinere a acestor schimbari in didactica tipologiilor proiectate si practicate De ce s-a redus din prezenta simplei curiozitati umane in domeniul lecturii de carte conex inocentei copilarii adolescente si postadolescentei fiecare cu startul continuitatea si sau discontinuitatea accesului la lecturile fundamentale care aveau loc De ce nevoia atat de necesara crearea mediului contextului starilor afective emotionale in interiorul sau exteriorul textului lecturii unele asociate sau nu acestuia carora ar trebui sa le acordam atentie sau prioritate in comparatie cu alte motivatii sau coduri comportamentale specifice Cum stimulam aventurile imaginarului si creatiei varstei copilariei in patrunderea ersitatii frumusetilor evidentiate de adult parinte profesor colegi sau descoperite de subiectul insusi in procesul sau finalul lecturii Ce cauze reale identificam sau invocam cand se afirma ca astazi copii elevii chiar nu putini adulti nu mai citesc literatura mai ales poezie la fel de mult ca altadata Este cititul vom spune mai corect inca lectura unul din tintele explicative care induc multe din conduitele ce defavorizeaza comunicarile lecturile citirile prezente pe alte canale de informare - telefon internet canale de comunicare electronice emisiuni tv jocuri digitale etc. ofertate primite si care focalizeaza repetitiv atentia iau din timpul disponibil planificat sau recomandat de a merge la biblioteca unde ne sunt bibliotecile scolare reale de alta data sau promise sub o forma virtuala efect al existentei concrete a altor dispozitive electronice aflate in posesia doar a unor parinti si copii si care pot inlocui rapid tentatia sau intentia mai greu de realizare si materializare a unui text publicat Cu ce ipoteze operam sau patrundem in cercetarea lucrurilor pragmatice a opiniilor atitudinilor si conduitelor de marturisire onesta sincera anticipand sau pregatind solutii necostisitoare financiar cognitiv sau temporal calitativ eficiente si eficace pentru depasirea situatiilor intalnite.

Lectura si formarea competentei lectorale. Teorie cercetare aplicatii - Ioan Neacsu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Universitara