Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte.
Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei..
Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati.
E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi.
Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri.
Fiecare afirmatie a fost atent cantarita.
Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate.
Cartea \'Legile stiintifice ale publicitatii&\' se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate.
Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.
Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite.
Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime.
Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta.
Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte