Motive pentru a alege Manualul de Limba franceza L2 propus: 1.
Evaluarea finala are in vedere continuturile fundamentale de invatare prevazute de programa si respecta principiile evaluarii de tip DELF..
Dupa 3-4 unitati de invatare, manualul prevede un bilant ce reia punctual materia parcursa, cu scopul fixarii celor mai importante elemente de lexic si gramatica. 4.
Aceasta permite, inca de la primele lectii, exersarea mecanismelor de invatare ce faciliteaza parcurgerea intregii materii.
Unitatile sunt clar structurate intr-o succesiune echilibrata de pagini duble, cu o alcatuire similara, ferita insa de monotonie prin elementele de diversitate progresiva introduse gradat. 3.
Lucrul individual si exercitiile de asimilare si fixare a cunostintelor alterneaza cu secventele de interactivitate, de lucru in grup, insotite de elemente de ludic si umor.
Strategia adoptata favorizeaza dozarea armonioasa a metodelor de tip intuitiv cu cele expozitive, ghidate de profesor. 2.
Elevii sunt condusi de un personaj de varsta lor (Theo, 10-11 ani), plasat in diverse contexte situationale.
Este un Manual prietenos, dinamic, adaptat varstei, preocuparilor si universului referential al elevilor de Clasa a V-a, astfel incat primul contact cu Limba franceza sa fie agreabil si incitant.
Motive pentru a alege Manualul de Limba franceza L2 propus: 1