Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/ Limba moderna2/ Limba moderna1- intensiv (germana, rusa,japoneza), aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr.
Participarea la schimbul de mesaje scrise.
Descrierea unor aspecte ale vietii cotidiene (oameni, locuri, scoala, familie, hobby-uri), folosind fraze simple 4.3.
Redactarea de mesaje si de note simple si scurte 4.2.
Manifestarea interesului pentru lectura de orientare 4.
Redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala 4.1.
Identificarea informatiilor din mesaje scrise simple 3.4.
Cautarea de imagini relevante pentru a ilustra proiecte scolare/in comunitate 3.3.
Identificarea informatiilor din panouri si semne aflate in locuri publice pentru facilitarea orientarii 3.2.
Receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala 3.1.
Manifestarea interesului pentru exprimarea personala intr-o alta Limba decat cea materna 3.
Descrierea unor obiecte/a locuintei 2.4.
Cererea si oferirea de informatii referitoare la casa, familie, adresa, persoane, pasiuni, obiceiuri 2.3.
Oferirea unei opinii in legatura cu un subiect familiar/o situatie cunoscuta 2.2.
Exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala 2.1.
Manifestarea interesului pentru intelegerea de detalii dintr-o varietate de mesaje orale simple (filme, cantece, clipuri) 2.
Urmarirea unor instructiuni simple de orientare, in vederea atingerii unui obiectiv 1.3.
Identificarea unor detalii din mesaje simple articulate clar si rar in contexte cunoscute/previzibile 1.2. 3393/28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A2.1: Competente generale sl specifice 1.
Receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala 1.1.
Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/ Limba moderna2/ Limba moderna1- intensiv (germana, rusa,japoneza), aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr