Cumpara de la libris.ro

Limba si literatura romana - Clasa 5 - Manual + CD - Catalina Popa, Onorica Tofan - Catalina Popa, Onorica Tofan


Limba si literatura romana - Clasa 5 - Manual + CD - Catalina Popa, Onorica Tofan
43 Lei

Disponibil

(08-07-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara limba si literatura catalina popa, onorica tofan de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru limba si literatura catalina popa, onorica tofan

Manualul de Limba romana Clasa a V-a este conceput ca o experienta personala a elevului, acesta fiind participant activ.
La fiecare unitate de invatare sunt propuse activitati de recapitulare urmate de o o.
Manualul vizeaza dezvoltarea competentelor de comunicare in contexte autentice de viata respectand principiile de transpozitie didactica, logica si coerenta prezentarii continutului disciplinei, sistematizarea notiunilor teoretice, adecvarea la situatii din viata cotidiana a activitatilor practice si a exemplelor.
Manualul de Limba romana propune proiecte tematice, derulate in scoala sau in comunitate, individual sau in grup, care valorifica achizitiile elevilor, stimuleaza dezvoltarea de valori si atitudini in contexte firesti adaptate varstei si ofera ocazii pentru interevaluare, autoevaluare.
Manualul de Limba si literatura romana vine in continuarea materialelor INTUITEXT pentru ciclul primar. - Prin imbinarea metodelor traditionale si complementare de evaluare, elevul este implicat in aprecierea propriei performante, asigurand constientizare demersului sau cognitiv si permitand gasirea solutiilor (cu sprijinul cadrului didactic) pentru a-si regla propria invatare.
Tinand cont de testele tip PISA-PIRLS, exercitiile din Manual propun: - Identificarea informatiilor explicit formulate in text; - Realizarea de deductii; - Interpretarea si integrarea informatiilor; - Evaluarea continutului textului.
Forma de prezentare a textului, a suporturilor vizuale si a resurselor multimedia este atractiva, in acord cu varsta elevilor si cu experienta acestora in spatiul virtual si al tehnologiei informatiei.
Manualul contine si jocuri didactice asigurand contextul participarii active, individuale, in diada si in grup.
Sectiunile numite Exploreaza!, Exprima-ti parerea!, Aminteste-ti!, Foloseste-ti cunostintele!, Exerseaza!, Dovedeste-ti creativitatea! sunt materializari didactice ale activitatilor de pre-lectura, lectura, post-lectura, de pre-ascultare/redactare, ascultare/redactare, post-ascultare/redactare.
Fiecare activitate de invatare este structurata in secvente care sa respecte strategiile didactice recomandate de programa scolara.
Manualul cuprinde si texte informative, tabele, organizatori grafici, grile, care vizeaza dezvoltarea competentelor de selectie si sistematizare a unor informatii, de organizare logica pentru motivatia elevilor in dezvoltarea propriei personalitati.
Ca urmare, studiul disciplinei se deschide cu orientarea elevilor spre cunoastere prin explorarea mediului familial si se continua cu alte spatii identitare - locul natal, cultura locala, regionala, nationala - si cu interferente, similitudini cu alte culturi, civilizatia greco-romana.
Manualul de Limba romana este structurat pe sapte unitati de invatare cu titluri sugestive pentru tema generala, EU SI UNIVERSUL MEU FAMILIAR, care asociaza coerent si logic domeniile de continut: lectura, comunicare orala, redactare, elemente de constructie a comunicarii, elemente de interculturalitate.
Rowling, Harry Potter).
K.
Lewis, Cronicile din Narnia, J.
Manualul contine o colectie impresionanta de texte suport, elevii avand acces la oferta culturala a momentului prin texte din literatura consacrata, cu autori de referinta ai culturii romane (Ionel Teodoreanu, Marin Sorescu, Ana Blandiana, Lucian Blaga, Mihai Eminescu, Alexandru Mitru, Barbu Stefanescu Delavrancea), dar si prin orientarea lecturii spre texte din literatura universala clasica si contemporana (Lewis Caroll, Alice in Tara Minunilor, C.
S.
Organizarea lectiilor in secvente asigura: - Reactualizarea cunostintelor; - Abordarea intuitiva a continuturilor; - Explicarea notiunilor si elementelor de teorie noi; - Fixarea cunostintelor; - Dezvoltarea creativitatii.
Scopul este sa trezeasca interesul elevilor pentru lectura.
Textele literare sau nonliterare sunt propuse tinand cont de particularitatile de varsta ale elevilor, raspund intereselor si curiozitatii lor.
Exercitii de tip PISA-PIRLS.
Elevii sunt pusi in situatia de a citi, de a scrie despre ceea ce citesc, de a vorbi despre ceea ce citesc si scriu.
Manualul de Limba romana Clasa a V-a este conceput ca o experienta personala a elevului, acesta fiind participant activ


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse