Auxiliarul abordeaza toate continuturile din noua programa pentru Clasa a III-a, incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonliterar, fluturasul informativ, invitatia, mail-ul, afisul,cartea si revista clasei.
De asemenea, sunt prezentate si modele deorganizatori grafici, care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient: diagrama Venn, ciorchinele,metoda SINELG etc.
Conform noilor tendinte in invatamant, care pun un mare accent pe intelegerea textului, am oferit spre analiza cateva lecturi, folosind diverse metode moderne interactive: metoda cubului, jurnalul cu dubla intrare, teoria inteli¬gentelor multiple.
Speram ca acest auxiliar, prin abordarea completa a temelor din noua programa, sa fie util elevilor si cadrelor didactice, indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa..
Auxiliarul abordeaza toate continuturile din noua programa pentru Clasa a III-a, incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonliterar, fluturasul informativ, invitatia, mail-ul, afisul,cartea si revista clasei.
De asemenea, sunt prezentate si modele deorganizatori grafici, care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient: diagrama Venn, ciorchinele,metoda SINELG etc.
Conform noilor tendinte in invatamant, care pun un mare accent pe intelegerea textului, am oferit spre analiza cateva lecturi, folosind diverse metode moderne interactive: metoda cubului, jurnalul cu dubla intrare, teoria inteli¬gentelor multiple.
Speram ca acest auxiliar, prin abordarea completa a temelor din noua programa, sa fie util elevilor si cadrelor didactice, indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa.