elevului/candidatului sa identifice in lista de variante raspunsul incorect, situatie in care distractorii sunt variante de raspuns corecte.
Intrebarile sunt formulate in mod clar si explicit, au un grad inalt de fidelitate si reduc considerabil riscul “ghicirii” raspunsului corect.
Are o vechime in invatamant de 25 de ani, este profesor mentor, metodist, formator, membru in Corpul National de Experti in Management Educational..
Tatiana TudoriTatiana Tudori – este profesor de discipline socio-umane, grad didactic I, Doctorat, la Colegiul Tehnic &rdquo
Gheorghe Asachi” din Iasi. dr.
Rezolvarea grilelor necesita insa atentie la detalii, intelegerea intrebarilor si analiza celor patru variante de raspuns inainte de a fi aleasa una.
Mult succes acelora care stiu ca notele de zece sunt obtinute numai prin munca asidua si consecventa!Prof.
Prin intermediul lor sunt testate cunoasterea terminologiei specifice disciplinei, capacitatea de a identifica relatii cauzale, de a realiza aplicatii ale principiilor si ale enunturilor cu caracter general.
Totodata, acestea ofera posibilitatea de a simula in mod real conditiile de examen, elevul primind o evaluare clara si corecta a cunostintelor acumulate.
Itemii cu alegere multipla asigura capacitatea de a testa un numar mare de elemente de continut intr-un timp relativ scurt, o fidelitate ridicata si obiectivitate in evaluare si notare. elevului/candidatului sa identifice in lista de variante raspunsul incorect, situatie in care distractorii sunt variante de raspuns corecte.
Intrebarile sunt formulate in mod clar si explicit, au un grad inalt de fidelitate si reduc considerabil riscul “ghicirii” raspunsului corect