Descriere YEO:
Pe YEO găsești Loialitate totala. Cum sa obtii de la All, în categoria Management.
Indiferent de nevoile tale, Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor - Leena Rinne, Sandy Rogers, Shawn Moon din categoria Management îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 37.9 Lei
Caracteristicile produsului Loialitate totala. Cum sa obtii
- Brand: All
- Categoria: Management
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Loialitate totala. Cum sa obtii Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Loialitate totala. Cum sa obtii de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate
totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte.
Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al
clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi de la sanatate pana la guvern de la sectorul nonprofit pana la cel privat.Cartea cuprinde 11 puternice adunari de echipa sesiuni scurte cu un tel precis. Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila usor de aplicat cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii.Daca interactionezi direct cu clientii in interiorul sau in exteriorul unei organizatii te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center intr-un magazin sau intr-o filiala ori in finante vanzari marketing productie sau IT. Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora.De asemenea daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic in mod voluntar responsabilitatea de a creste fidelitatea
clientilor. De aceea este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.