Love: A Very Short Introduction | University of Toronto) Ronald (Professor Emeritus of Philosophy de Sousa

Love: A Very Short Introduction | University of Toronto) Ronald (Professor Emeritus of Philosophy de Sousa

Detalii Love: A Very Short Introduction

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
58 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Love: A Very Short Introduction - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Love: A Very Short Introduction de la Oxford University Press, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, Love: A Very Short Introduction | University of Toronto) Ronald (Professor Emeritus of Philosophy de Sousa din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Love: A Very Short Introduction

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 58 Lei

Caracteristicile produsului Love: A Very Short Introduction

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 19-12-2024 01:40:52

Comandă Love: A Very Short Introduction Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Love: A Very Short Introduction de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Do we love someone for their virtue, their beauty, or their moral or other qualities? Are love\'s characteristic desires altruistic or selfish? Are there duties of love? What do the sciences tell us about love? In this Very Short Introduction, Ronald de Sousa explores the different kinds of love, from affections to romantic love.

Love: A Very Short Introduction | University of Toronto) Ronald (Professor Emeritus of Philosophy de Sousa - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press