Multi au idei de milioane.
Fa cunostinta cu cei 8 consilieri financiari de la Rich DAD ai lui Robert si Kim – si descopera motivelepentru care ei sunt cele mai de pret bunuri ale companiei: &bull
Ken McElroy &ndash
Consilier in domeniul datoriilor, imobiliarelor si acumularii de capital; &bull
Blair Singer &ndash
Consilier in domeniul vanzarilor si formarii de echipe; &bull
Garrett Sutton &ndash
Consilier in domeniul entitatilor de afaceri si protectiei bunurilor; &bull
Tom Wheelwright &ndash
Consilier in domeniul impozitelor si strategiilor de consolidare a veniturilor; &bull
Andy Tanner &ndash
Consilier in domeniul titlurilor de proprietate; &bull
Darren Weeks &ndash
Consilier in domeniul acumularii de capital; &bull
Josh si Lisa Lannon &ndash
Consilieri in domeniul antreprenoriatului social..
Problemaeste ca majoritatea habar nu au cum sa isi transforme ideile de milioane in milioane de dolari.
Sunt convinsi ca noile lor produse si servicii ii vor imbogati.
Cine face parte din echipa ta? Invata cum sa construiesti echipa castigatoare de la Robert, Kim si cei mai de incredere consilieri ai lor.
Multi oameni au idei de milioane.
Afacerile sunt un sport de echipa.
Daca ati citit Tata bogat, tata sarac, va putetiaminti lectia numarul unu a tatalui bogat: &bdquo
Cei bogati nu lucreaza pentru bani.&ldquo
Antreprenoriiinteleg bine aceasta lectie, gasind moduri de a determina banii sa munceasca pentru ei si construind bunuri care aduc flux de numerar si capital.
Putiniinvata sa creeze bani, ca sa nu aiba nevoie de un salariu.
Acesta este motivul pentru care li se spune: &bdquo
Mergi la scoala si gaseste‑ti un loc de munca.&ldquo
Nu am auzitniciodata spunandu‑se: &bdquo
Mergi la scoala si creeaza locuri de munca“, lucru care este, de fapt, apanajulantreprenorilor de succes.
Majoritatea oamenilor merg la scoala ca sa munceasca pentru bani, pentru un salariu stabil.
I: De ce nu pot oamenii sa isi transforme ideile in milioane de dolari? R: Deoarece majoritatea merg la scoala pentru a deveni angajati, nu antreprenori.
Problema este ca multi nu stiu cum sa isi transforme visurile de milioane in milioanede dolari.
Toti cred ca noul lor produs sau serviciu ii va imbogati si le va transformavisurile in realitate.
Multi au idei de milioane