Cel putin patru nuclee valorice dau relevanta lucrarii si se impun constiintei si interesului citititorilor nostri.
Ioan Neacsu. emerit dr. univ.
Prof.
Constructiile ideatice ale tezei sunt originale motivante si utile unei largi categorii de potentiali sau reali jucatori in functia profesia de manager-lider recunoscut in sistemul de invatamant din Romania.
Totodata se activeaza dorinta apropierii progresive prin actiuni mentale si practici formative de calitatile de leadership ale managerului de Strategii adecvate motivarii pozitive prin alternative creative promovate in functionarea institutiilor scolare din Romania.
Argumentul cercetarii este construit pe ideea ca toti managerii scolari ar trebui sa cunoasca labirintul managementului educational inainte de a ocupa prin concurs aceasta functie de conducere sa stapaneasca teoria si valentele practicii profesionale cunostinte abilitati si comepetente pentru a conduce performant actorii implicati in realizarea calitativa a educatiei prescolare.
Al patrulea Proiectul unui program original de formare a resurselor didactice si manageriale destinat asigurarii calitatii invatamantului prescolar.
Al treilea Cercetarea si continutul propriu-zis al argumentelor de sustinere realizate prin echilibrarea fortei datelor cu intrepretarea lor creativa utilizabile in domeniul de referinta - managementul si leadershipul inovativ al resurselor umane interesate de universul prescolaritatii.
Al doilea Designul metodologic al abordarii temei oferind o perspectiva operational-empirica statistica si diagnostic-prognostica ameliorativa.
Primul Fundamentele teoretico-metodologice cu intemeieri stiintifice solide si cu trimiteri la cercetari ale reprezentantilor romani si straini nume de referinta in domeniile managementului si leadershipului educational.
Cel putin patru nuclee valorice dau relevanta lucrarii si se impun constiintei si interesului citititorilor nostri