Descriere YEO:
Pe YEO găsești Managementul capitalului unui brand - de la David A. Aaker, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Managementul capitalului unui brand - David Aaker din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 50.33 Lei
Caracteristicile produsului Managementul capitalului unui brand -
- Brand: David A. Aaker
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Managementul capitalului unui brand - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Managementul capitalului unui brand - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele
unui brand Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor. Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie. Activele cuprinse in capitalul
unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma
David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii. Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul: •Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor? •Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau: •Care este gradul de loialitate a cumparatorilor? Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand. Desi unele companii au creat recent un management al
capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune
Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat.Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a
capitalului unui brand ca fenomen de piata,
Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.
Managementul capitalului unui brand a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.
David Aaker este profesor de strategia marketingului la catedra J. Gary Shansby a Universitatii Berkeley din California. El este autorul a mai mult de 70 de articole si a opt lucrari despre branding, advertising si strategie in afaceri si este unul dintre cei mai citati scriitori de carti de marketing din zilele noastre.