Cumpara de la libris.ro

Managementul capitalului unui brand - David Aaker - David A. Aaker


Managementul capitalului unui brand - David Aaker
50.33 Lei

Disponibil

(27-06-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara managementul capitalului unui david a. aaker de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru managementul capitalului unui david a. aaker

Managementul capitalului unui brand.
El este autorul a mai mult de 70 de articole si a opt lucrari despre branding, advertising si strategie in afaceri si este unul dintre cei mai citati scriitori de carti de marketing din zilele noastre..
Gary Shansby a Universitatii Berkeley din California.
David Aaker este profesor de strategia marketingului la catedra J.
Managementul capitalului unui brand a aparut in Romania cu sprijinul Companiei Coca-Cola, careia ii multumim pe aceasta cale.
Desi unele companii au creat recent un management al capitalului de brand, care sa protejeze valoarea numelui brandului, mult prea multi manageri, spune Aaker, nu inteleg cu adevarat conceptul de capital al brandului si modul in care acesta trebuie implementat.
Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de-o parte, si sloganul si simbolurile sale pe de alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.
Si totusi, cercetarea demonstreaza ca managerii nu pot raspunde cu deplina certitudine la intrebari de genul: &bull
Care sunt asocierile care se fac in legatura cu brandul lor? &bull
Care sunt nivelurile de recunoastere a brandului de catre consumatori? sau: &bull
Care este gradul de loialitate a cumparatorilor? Mai mult, in ultimul deceniu, managerii, disperati dupa rezultate financiare pe termen scurt, au facut adesea rau, fara sa vrea, propriilor branduri, prin intermediul promoti-ilor de pret si extensiilor de brand insuficient gandite, determinand, astfel, deteriorari ireversibile ale valorii numelui acelui brand.
Activele cuprinse in capitalul unui brand reprezinta o sursa primara pentru avantaje competitive si castiguri ulterioare, afirma David Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Americii.
Mai sunt si alte resurse asupra carora exista dreptul de proprietate, de genul: patente, marci inregistrate si relatii in interiorul retelelor de distributie.
Cum sa valorificam numele unui brand Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al cumparatorilor.
Managementul capitalului unui brand


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse