Descriere YEO:
Pe YEO găsești Managementul cererii si ofertei turistice de la C.H. Beck, în categoria Turism si Mediu.
Indiferent de nevoile tale, Managementul cererii si ofertei turistice - Monica Maria Coros din categoria Turism si Mediu îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 63 Lei
Caracteristicile produsului Managementul cererii si ofertei turistice
- Brand: C.H. Beck
- Categoria: Turism si Mediu
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Managementul cererii si ofertei turistice Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Managementul cererii si ofertei turistice de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
In contextul prezent turismul ca parte esentiala a multor economii nationale si regionale poate fi un important factor de dezvoltare atunci cand este desfasurat corespunzator. Turismul devine un element-cheie al economiei oricarei tari sau regiuni care se bucura de existenta unor resurse
turistice ce pot fi valorificate. Este un fapt binecunoscut si totodata foarte trist ca in Romania turismul este insuficient exploatat desi potentialul turistic este unul extrem de generos. Cartea isi propune o analiza a managementului
cererii si al
ofertei in Romania si in mod particular in Transilvania si este un demers deosebit de actual de interesant si de util atat pentru literatura de specialitate din tara noastra cat si pentru decidentii turismului romanesc. Lucrarea reprezinta rezultatul unor cercetari deosebit de ample complexe si originale realizate la momente diferite de timp si la niveluri diferite reusind astfel sa surprinda fenomenele studiate in dinamica si complexitatea lor conferind cartii o reala valoare stiintifica. Structura cartii respecta nu numai cerintele unui asemenea demers stiintific ci si exigentele unei lucrari de cercetare care se dovedeste utila specialistilor din mediul academic sau din practica. Scopul declarat cercetarilor intreprinse si al cartii este acela de a analiza profilul si potentialul turistic al Transilvaniei in vederea elaborarii si conturarii unor strategii de promovare a acestei destinatii
turistice pe plan national si international respectiv pentru a furniza solutii in vederea cresterii numarului de turisti romani si straini la nivelul destinatiei. Din cuprins
Managementul cererii turstice in Romania si Transilvania Strategii de piata si managementul de destinatie turistica
Managementul ofertei turistice in Romania si Transilvania Studiu privind Transilvania ca destinatie turistica Puncte forte analiza managementului
cererii si al
ofertei in Romania si in mod particular in Transilvania demers deosebit de actual interesant si util pentru decidentii turismului romanesc realizarea unei analize critice a evolutiei turismului romanesc si transilvan de la inceputul secolului al XX-lea si pana in prezent evaluarea starii actuale a turismului romanesc si transilvan inclusiv a potentialului turistic al regiunii investigarea amanuntita a modului in care trei categorii de actori turistii straini turistii romani si prestatorii de servicii de ospitalitate ce au legatura directa cu piata turistica a regiunii percep serviciile turistice oferite in Transilvania respectiv si a modului in care populatia-gazda percepe Transilvania ca destinatie turistica identificarea principalelor probleme si a elementelor care pot fi valorificate in promovarea turismului regiunii atat la nivel national cat si pe plan international 33 de anexe utile care fixeaza informatia peste 200 de grafice figuri si tabele
Monica Maria Coros este cadru didactic la Facultatea de Business din cadrul Universitatii Babes-Bolyai din Cluj-Napoca doctor in management si membra in mai multe echipe de cercetare.